Wednesday, January 26, 2011

Foooyoooooooo


Salam kengkawan,
semua kerna sudi menyinggah sekejap kat blog BSB nie
macam bak kata org putih "drop by" jer
tapi BSB tak kisah punya, terima kasih blogger2 semua.
N3 kali nie nak share dengan uols pasal kete merah hitam nie...cantikkan.
Bila ler gamok nyer BSB nak bawa kete nie.
Qaiser suka sangat kete nie. Dia siap kata "mama atik nyer kete nie, jom aik nak?
"Tue kete org sayang OOooo.."
Tak per ler abang kita naik jer ler kete comel kita tue,

janji hujan panas tak kena kita...itu pun...
kalau tingkap pintu tak jem dan aircond baru servis.
BSB pakai kete nie jerrr

Bila ler gamok nyer BSB dapat bawa kete merah hitam tue ekkk...
apa2 pun BSB bersyukur sangat sebab kete comel nie tak pernah timbulkan
masalah yg besar buat kami sekeluarga...
agak nyer saper ler empunya kete merah hitam nie????
apa2 pun baik kita ukur baju dibadan sendirikan...ADIOSS

6 comments:

D.a.y.a.n.g said...

hoho... syukurlah seadanya... janji jalannnn..

Cik Sue said...

ok la tue..berangan dulu mana tahu esok2 boleh dapat..jgn lupa tumpangkan aku yeaaa..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam dayang,iya ler janji boleh jalankan..betul2

Abah Yie & Ummi Na said...

wah...nak beli kete baru ke? nmpak comel jgk kete merah hitam tu...hehe

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

ciksue ko berani ker duduk sebelah bila aku bawa kete merah hitam tue nanti.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam ummi na, dr beli kete merah hitam tue baik bsb beli exora besar sikit...ok tak