Monday, May 16, 2011

Dah Tutup Daaaa!!!!

Assalammualaikum dan Selamat Hari Guru buat semua kengkawan BSB yg bergelar guru. Tak kisah ler guru masak ker, guru memandu ker tak pun guru menari ker janji guru kan? Happy Teacher Day......ok habis citer pasal cikgu kita citer balik sambungan N3 Pasar Seni hari tueee. Lepas kami lepak kat Pasar Seni rombangan Cik Kiah singgah pulak kat Pusat Sains. Kami sampai pukul 4.30 petang. Ruper2 nyer Pusat Sains nie di tutup pukul 5.00 petang....huuuhuuu apa lagi tak berbaloi ler nak masuk 1/2 jam jer kat dalam tueee... BSB ingat Pusat Sains nie tutup pukul 6.00 ptg. Nasib baik mykid tak mengamuk... so kami lepak jer lerrr kat depan Pusat Sains nie....layan jer lerrrr kat sini japppp...

Nanti lain kali kita datang lagi kkkkk.....kita layan ler dulu kat luar nie ahhhh...
Kepala jer dinasaur...badan pokok bungaaa...haahaa

eeee....jgn kak nanti digigit nyer kepala akak nanti...
Tak dapat masuk pun akak boleh lagi senyum kan? sporting habis anak mama nie....
Yang nie BSB tahu nama nyer T-Rex kan?
So hari tue dah ler penat, marah dan sedih bebenor hati teman...tak dapat bawa masuk mykid's kat dalam tuee....tak pe nanti kita datang lagi kkkk...Rasanyer Pameran Dinasaur nie last day 1 June 2011. So kepada kengkawan yg belum datang lagi macam BSB nie...cepat2 ler kita ramai2 g melawat Pameran Dinasaur nie kat Pusat Sains Bukit Kiara, Kuala Lumpur....sekian dulu jumpa lagi...taattaa tuutuu tiiitii & ADIOSSS.

17 comments:

Kakzakie said...

Nasib anak-anak mengerti. Lain kali pergi lagi ye sayang, dan pergi cepat sikit. Ingatkan mama agar tak lupa....:)

sahromnasrudin said...

bagus bawa anak-anak ke tempat yang berilmu nie..mendidik mereka sedari awal mengenai kepentingan sains...

Zefa NorAsmara said...

Takpe2x.. nanti g sama2 ye.. :-)

Piasara said...

"BSB...cuti sekolah nanti jom kita pi pusat sains tu yer...ank2 akk pun sibuk nk pi jugak..tp lom ada masa...nasib baik pameran dinosour tu lom abis kan...~ok jer ank2 BSB tu steady jer..tk de yg buat muka pun sbb tk dpt masuk...baguslah diorang ni.."

Hanis Azla said...

kat luar pun dah nmpk best.. klu kat dalam tentu lg best kan.. mmg sportinglah anak2 BSB.. baguslah gitu..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

KakZakie:tue ler pasal nyerr..saya mati2 ingat tutup pukul 6ptg.

Sahrom:harap2 mykid tak takut ler nanti..tengok Dino yg berbunyi tuee

Zefa:kena p cepat nie..1 Jun dah habis daaa

Piasara: 1st week cuti sek kena p nanti tak sempat...

Hanis: tue ler pasal kat luar pun dah best kan?

✿....rossa alina....✿ said...

wowww posing sakan budak2 ni ek?hihihi

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

rossa:mykid's memang suka berposing..heehe

Myra Jay said...

Xdpt masuk dalam bergambaq di luar pun jadi la kan kak :)
Mujuq budak2 faham :D

MulutPayau said...

Nasib baik anak2 faham....Takpe..cuti skolah sempat lagi nak datang..Mp pun brhajat nak bwak jugak anak2 cuti skolah nnti..

Suka tgk anak2 BSB posing...ni msti mama dia pun jenis yg suka posing..heheh

P/S..trima kasih atas ucapan hari guru..

Tinta Emas said...

kalau saya duduk KL, dah pasti saya akan ke sana...Tapi saya duduk jauh...

Terima kasih dgn ucapan hari guru tu..

Selamat bercutiii

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MJ:nasib baik mykid tak kisah...

MulutPayau:itu ler ingat nak p cuti sek nanti..

CTE:cuti sek nanti boleh ler dtg kl..

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

dah lama tak pegi psn ni...wah siap berposing kat dino lagi...

Cik Sue said...

BSB jom bace n3 baru aku....jooommmm

ummu muhammad said...

ni berlumbe pegipusat sains dgn ciksuelah nie heheh..kak BSB daki tangge yg banyak2 tu ke..?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Lizz:posing jgn tak posing

Ciksue:okkkkk

ummu muhammad:tanga yg mana? BSB panjat tangga yg seberang sana tuee..

SaiSyi said...

akak ni rajinnyer bawak anak jalan2..