Monday, April 04, 2011

Emmm Sedap nyerrr

Assalammualaikum,
dan selamat pagi kengkawan semua,
Pagi2 nie BSB nak jamu mata kengkawan dengan donuts
dari Big Apple Donut & Coffee.
BSB memang hantu donuts.
Lepas terjah blog Hanis semalam tetiba pula
teringin nak makan donut.
Feberet donut BSB Mumble Jumble..
Yummmy sedappp..jom kita serbu Big Apple petang niee....


9 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

mmaf..saya tak leh layan la..manis huhuhuhhh

Piasara said...

"mmmmm,sedapnya...terliur dah tgk donut pagi2 ni..,ada macm2 perasa lak tu...mesti mahal kan.."

Yan said...

Akak pun suka Big Apple ni.. Kat PAS ni cuma ada dunkin donut. Keras.. Big apple so soft tp kat sacc.. jauhhh..

Hanis Azla said...

dah terliur lagi ni.. he..he.. california almond tu mmg feveret.. sgt sedap..

atIEsAyAnGkAmU said...

wahh..akak!!
sedapnyer donutsss!!
nk satuuu!!

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Sahrom:memang manis..tapi ada gak yg kurang manis. Kena pandai pilih lerr

Piasara: tak ler mahal sangat, 6 ketul baru RM12.00 jerr.

KakYan: saya pernah g beli kat SACC, ramai nyer org...sampai berpusing.

Hanis:memang sedap..tapi x boleh makan hari2.

Atie:sedap hingga menjilat jari..kalau ati jiran BSB tentu BSB hantar sedikit kat ati.

marinahunny said...

saya paliiiiiing suka yg californan almond tu!

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

marinahunny...yg tue pun BSB suka gak

Myra Jay said...

MJ donut makan masa teringin giler nak makan, selalunya leh tahan lagi..hehee