Thursday, April 21, 2011

Banana Split Ala2 Simple Beb

Assalamualaikum dan salam ceria di pagi yang indah nie....jom kita makan Banana Split Aiskrim nak? kalau kita makan kat luar semangkuk Banana Split Aiskrim dalam RM3-4 hinggit kan kalau 4 orang makan cer kira dah berapa kan? so baik kita buat sendiri kat rumah. Beli airkrim yg 3 perisa makan sampai kenyang koooo....gitu ler yang BSB buat. Mykid suka sangat makan banana split aiskrim nie...tapi kan BSB terlupa nak beli coklat tapi mykid tak kira pun, diorg balun jerrr.....
Cepat, mudah & yummyyyy sedapppp....ambil seorg semangkuk jgn nak rebut2 lagiiii...
noooo sharing2 kkkkk...layannnnnnn..
Aksi Akak Tina tengah makan banana spit airkrim ala2 Simple Beb...suka nyer diaaa. Kakak kata makan aiskrim dulu lepas tue baru makan pisang pula. Macam2 stail ler budak2 nie....makan pelan2 kkkkk... and enjoy ur aiskrim...sekian dulu..taaatttaaa tiiitiii tuuuutuuuu..ADIOSSS.

12 comments:

Piasara said...

"akk dulu2 selalu mkn kat kfc..(kalau tk silap la...)
kalau kt restoran harga mesti mahal..kalau mcm akk ni ank ramai,lagi la jenuh siap duit..baik buat sendirikan..tp lom pernah buat banana split ni,ank2 akk suka sapu atas roti gardenia pastu tabur le coklat rice..kalau ada ler belen2 buat kek tu..hihi,jom mkn.."

Aku Ibu Muda said...

buat sendiri mmg byk dpt berjimat :)

kitorang kadang2 ais krim pon buat sendiri...puas mkn :)

atIEsAyAnGkAmU said...

assalam kak..
wahhh....bkn takat dak tecik suke ni kak..
mak budak pun suke neh..hik2..

Hanis Azla said...

nak sikitt... selalu main beli aje walaupun bukan susah sgt nak buat sendiri kan.. kena try juga ni..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

bestnyer..
homemade lg.. =)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Piasara:sapu kat roti sedap gak kan?

Wani:akak x pernah lagi try buat sendiri aiskrim...boleh try nie.

Atie:org kata masa pregnet x boleh makan aiskrim nanti baby besar..betul ker?

Hanis:try jgn tak try

Leily/lilo80 :buat sendiri jer, senang nak makan byk pun x pe..

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

nak sikit boleh?....
ummp sedap2

MulutPayau said...

Buat sndiri mmng jimat...kalau beli..maunya jilat jari budak2, tak cukup satu bekas...Mak budak pun boleh makan bnyak2...hehehe

aZuMaya said...

wow..sedap ice kelem tu..apom pisang bila nak buat...hehehhehehe

Miss Ann ~♥ said...

wuu~~ sedapnye...nak jugak...!

Myra Jay said...

Sedaaaaaaaapnyer kak :)
Pandai la kak cipta kreativiti dlm masakan, tu yg anak2 akak suka & berselera makan :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

LIzz:tq singgah sini..dtg ler lagi

MulutPayau:betul mak budak pun joint gak..

Cikrin:apam pisang tunggu pisang masak dulu lerrr

MissAnn:kalau Ann Jiran BSB tentu dah dpt rasa nie...

MJ:tq..tak juga. Mykid asal aiskrim jer memang suka bebenor.