Friday, February 25, 2011

tq mAK uMIe

Assalamualaikum dan salam sejahtera
semua di pagi yang indah hari Jumaat 25 February 2011.
Lagi 3 hari kita akan masuk bulan March kan?
cepat nyerrr....masa berlalu.
Naper tetiba BSB citer pasal bulan March...
heehhee sebab bulan March Birthday BSB
dan birthday puteri kesayangan BSB,
Qistina Azman pada 10 March 2003 genab 8 tahun.
BSB pulak ekkk tak payah ler citer dah tua bebenor teman nie....
heeeheee3.....Minggu lepas adik BSB yang paling hot tueee..
Mak Umi berikan advance present birthday untuk BSB.
Hadiah nyer rice cooker dan blender...
Seronok tak terkata lerrr, terima kasih banyak2 Umi, buat susah2 jerrr..
Memandangkan rice cooker BSB baru jer rosak elok bebenor ler...macam tau2 jer
Blender pula memang dah lama BSB tak guna sejak pindah ke Shah Alam niee...
Pelikkan... BSB guna lesung batu jer..baru ada kawww
BSB tak sabar nak tunggu present yang lain pula dari adik2 kesayangan BSB nanti.
Selamat berhujung minggu & ADIOSSS

10 comments:

aneesz said...

ni tgh tggu next present la ye?
sy sedekah senyum je la..ok? hehe..

zarina said...

wah dapat hadiah besor..selamat hari lahir untuk bln mac :) semoga dimurahkan rezeki dan sihat hendaknya.

mama qistina said...

wahh dapat dua sekali ...lepas ni mesti rajin dok dapur ye kak...kikiki..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Aneesz: senyum dengan ikhlas, tq.

zarina:tq, birthday lambat lagiii

mamaqistina:nampak gaya cam tue lerr.

A.s.t.i.n.a said...

wahhh dah nak sampai bday kak BSB.. happy bday in advance!

aZuMaya said...

lepas nie aku nak tunggu n3 masakan bsb yea..jgn salahkan belender kalau masakan tak sedappp..hahahhahahaha jgn mara yea..apa2pun haappy besday... smga di rahmati allah swt dunia dan akhirat

Yan said...

alamak..birthday ye??? selamat birthday ye..hee.

tuu... siap tunggu gifts tu...

Abah Yie & Ummi Na said...

WAH2....DAH DPT HADIAH YA :)

pasni bolehla dtg umah kak, sebab dah ada rice cooker dan blender. kena masak sedap2 ni hehehe

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Astina: tq dik, bulan 3 nanti.

Azumaya: tu ler pasal lepas nie aku kena lebih rajin ler ke dapur.

KakYan : dulu kita melabur kat adik2 skg kita menuai ler pulak..hee3

Ummi Na:Boleh, jemput ler..tapi tak tahu ler sedap ker tak.

εïз mummyHaza εïз said...

hehehe happy advanced b'day yek... best dpt hadiah besar2 cenggitu...

Hehehe BSB.. nak tau nape x nak copy muka dia? BSB ade sejarah dengan dia yek..?