Monday, February 28, 2011

waris jari hantu

Assalammualaikum kengkawan semua,
Terima kasih kerna tak jemu2 singgah di blog BSB nie.
Jangan terkejut tau...
gambar di atas bukan gambar waris jari hantu tapi....
itu ler gambo x-ray jari kelengking hubby yang patah minggu lepas.
Kesian BSB tengok hubby dapat MC 2 minggu kena rehat kat rumah lerrr..
Dan yang paling utama...tak dapat main bola sepak...
kena ler gantung kasut but sebulan ler nampak nyerrrr...
tapi boleh caya kerrr!!!!
jumpa lagi..ADIOSS

10 comments:

misza said...

alignment lari...^_^

Abah Yie & Ummi Na said...

laaa...siannya...tapi, nampak comellah 'jari hantu' tu hehehe

Cik Sue said...

BSB jari patah x per jangan bende lainyang patah..(haaa tolong jgn pesung² soklan aku nie yea!!!!)...Sila jawab ngan jujur..ahaksss

Cikgu CTE said...

sempat pulak ambil gambar tu yea...
salam perkenalan..

aneesz said...

cemane bole patah tu?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Misza:gitu ler gamok nyer..

UmmiNa:memang nampak macam jari hantu kan.

Ciksue:jari 1 patah pun susah gak nak drive kete tau...

Cikgu CTE:skg dah ok sikit, tue yg ambil gambo.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Aneesz:terjatuh kat tangga.

Puanbee said...

tudia....sakit nya tu...

aina yg gilo pepel said...

umakaiii.....awatnya jadi mcm tu....hubby aina pun bru jatuh 2 ari..sib bek x dek pape..huhu

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Bee : memang sakit giler tueee..

Aina : tue ler pasai...nasib baik jari kelengking jer yg kena...