Wednesday, February 02, 2011

mAnIs BeTuL Leeeee


Salam semua kengkawan & follower Be Simple Beb
"Gong Xi Fa Chai"
Esok kita semua akan bercuti sebab kawan2 kita yg beragama Budha
akan menyambut Tahun Baru Cina.
Malam nie berdetum-detam ler kat rumah BSB nanti
Paling best limau kat Tesco tue dah tentu turun harga
apa lagi jom kita borong sakannnnn...
Yang dah plan balik kampung pandu baik2 tau..
kalau penat....
stop kejap, kita minum duluuuuu...
yang nak bercuti2 Malaysia,
selamat bercuti bersama org yg tersayang...
BSB lepak kat KL nie jerrrr...layan HBO ler jawab nyerrr....
Jumpa lagi nanti...take care and ADIOSSSS.

11 comments:

Zefa NorAsmara said...

Seminggu ni hari2 mkn limau.. kat opis tu aroma limau je dr pg ke petang.. :-)

A.s.t.i.n.a said...

Alamakk wall kaler nehh amat mencabar minda nak baca entry... huk huk...pstessi

Hanis Azla said...

syok betul makan limau.. berbiji2 sehari.. tp tak beli pun semuanya org bagi.. itu yg rasa lg manis kot.. he..he..

Yan said...

Akak tahun ni dapat banyak gak limau Gong Xi ni.. Manis2.. Suppliers selalu bagi.

Abah Yie & Ummi Na said...

biasanya limau yg besar mmg manis dan sedap :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam zefa, syok nyer minta sebiji boleh.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam astina,bukan apa tue saja nak menajamkan lagi minda astina...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam hanis, saya pun ada gak org kasi tapi tak ler byk pun...nak byk kene ler beli sendiri.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam kakyan,best nyer, hantar sekotak kat bt 3 nie..heee2

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam ummi na, yg saiz XXL memang manis maklum ler yg tue mahal sikit.

Hafriz el-Muhammady said...

nak sbijik!!! hehe