Tuesday, November 01, 2011

coklat pisang emas

Assalamualaikum...

apa kabor kengkawan?

Sihat ker? alhamdullilah...

skg nie musim hujan kena ler berjaga2,

bukan apa takut kena selsema pulak....

macam BSB nie ahhhh!!!! tak habis2 selsema...

Hujan2 nie kalau pekena coklat pisang sedap kan?

Kali nie Akak Tina buat sendiri coklat pisang emas.

Dia kata tengok kat astro org buat coklat...

BSB layan jer lerrr....

Gini ler ghuper nyer coklat pisang emas akak Tina...ala senang jer pon.

Cairkan coklat, celup pisang emas dlm coklat & tabur ler gula2 rice nie...siap.

Suka sangat akak Tina bila coklat dia, BSB puji...
Yang nie BSB yg buat...heheehhh coklat for Cik Ana birthday.


HAPPY BELATED BIRTHDAY...ANA

Semoga apa yg di impikan akan tercapailah hendak nyer...insyaallah

Lepas nie nak tunggu birthday siapa pulak ek nak kasi coklat nie?

Jumpa lagi...taataa tiitii tuutuuu & ADIOSSS..

17 comments:

Yan said...

Eehhhh!!! BSB pandai buat chocolate yee...Akak nakkkkk...

Princess Solehah said...

wah...sedap tu :) apa kata besday ummu auni ni nanti kasi coklat? hehehe

kasihredha said...

ohh bestnya

Rinna said...

Wahh BSB wat business wat coklat ker.. caya laa.. moga maju jaya..yer.. Sedap tuh pisang celup coklat..nyum2 :)

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh pandainye BSB buayt coklat pisang tu... rasa teringin lak ahaks...

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum B&Bm

Sedap nampak coklat pisang mas tu. Macam2 boleh buatkan, janji rajin dan kreatif.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakYan:heehee pisang coklat tue akak tina yg buat sendiri.

UmmiNa:boleh.. nanti b'tahu BSB bila birtday ummu auni kk..

kasihredha:tq

Rinna:coklat pisang tue akak tina yg buat sendiri..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

mummyhaza:alamak...macamana BSB nak hantar nie?nanti sent by post habis lenyek pisang emas tue..

kunang2:budak2 skg memang lebih kreatif dari kita?

cik puan pepel said...

wah cam best je kan..kalau aina buatkan tuk anak-anak mesti dorunk suke banget..boleh copyright nih..hehe...

Cik Sue said...

Ingatkan tadi artis mana laaaa..Hepi belated besday to Cik Ana...

ummu muhammad said...

jelesssnyeeee..suke makan coklat tapi pemlas ya amat masuk dapur haiahhhh!

Pia said...

"rajin akak tina tu...selalu org mkn strawberry celup coklat,kali ni tukar pisang pulak..baguslah kalau dia tgk kt tv dn minat nk buat,ank akak tau orderr jer.."

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

aina:buat lerrr senang jerr. tapi pastikan selepas bubuh coklat sejukkan dulu dlm airbox.

Ciksue:artis raja lawakkkk hahahh

ummu muhammad:kalau nak buat cok pisang nie kat hall pun boleh buat gakk..

Pia:memang rajin tapi bekas2 buat cok tue BSB yg kena basuh dan kemas dapur.

diana said...

saya pun suka buat untuk anak sedara..
nak buat untuk anak sendiri .dia tak makan pisang..
jehhheh

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

wah kreatif akak tina buat coklat pisang nak sikit boleh...

Hanis Azla said...

wah.. nampak mcm best coklat pisang tu.. 1st time tgk.. nnt nka cuba buatlah.. tentu anak2 suka..

ummu muhammad said...

kak BSB coklat tu ade campur susu tak? kak bsb buatlah donat coklat..donut kami takjadilah T_T