Friday, November 04, 2011

BANJIR

Assalammualaikum...

Jumpa lagi...cakkkkk

Apa menu pagi raya nanti?

BSB tak tahu lagi....ada cadangan tak?

Kalau nak masak mee udang ok gak kan?

tapi BSB tak pandai ler nak masak mee udang nie?

kalau makan tahu lerrrr.....heheehhee

Baru2 nie kami g makan mee udang banjir kat sec 13 shah alam.

Semangkuk mee udang banjir nie cuma RM6.00 jerr.

Rasa boleh tahan not bad...kalau nak g kuala sepetang jauh bebenor...

layan mee udang kat sini pun jadi lahhh..

Akak Tina tak suka pedas, so dia order mee sup...boleh lahhhhhh

Nama restorant nie Sarimah Adzrina's Restauran.
Kalau nak try kena tunggu lepas cuti raya ler takut tutup ler pulak.

Favorite akak Tina, teh O dgn mee sup.


BSB ingat pagi raya nanti nak masak nasi minyak lah ok tak?

almaklum ler BSB tak balik kg...

lepak kat Shah Alam jer lerrr...

Kpd kengkawan yg balik beraya ke kampung...

ingat pandu berhati2 semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju dgn selamat...insyaallah

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

KEPADA SEMUA FOLLOWER & SILENT READER BSB

jumpa lagi selepas cuti Raya Haji

taataa tiitii tuutuu..ADIOSS

9 comments:

Amiizaa2001 said...

kakak tina yg cute....auntie nak cikit, sedappnyaaaaaaaaaa:):)

Zefa NorAsmara said...

Selamat hari raya BSB.. kami nak balik Ganu mlm ni. Kalau rajin nak tunjuk skil masak laksa.. kalau rajin le.. kalau tak rajin makan je la apa MIL masak.. hehe.. jgn contohi menantu spt saya.. hihi..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

amizaa:mee sup tue kureng sikit.. mee banjir tue ok.

Zefa:nanti ambil gambo laksa ekk? BSB rasa nak masak nasi minyak jer..lauk nyer ibu BSB yg masak..hehee

MulutPayau said...

sedap nmpak mee sup kak tina tu...Wahhh...BSB nak buat nasi minyak yer..bestnya....

Selamat Hari Raya buat BSB...semoga gembira brsama keluarga...

atIEsAyAnGkAmU said...

assalam akak BSB..

uiiikss..
atie teringin sgt nak rase mee udang ni..
tp tk jumpe lg la kat jb ni..
lg2 mee udang yg hot tuh kan..

Yan said...

amboiii...glamer nya nama resto dia...food ok ke?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MP:nampak nyer gitu lerr..tq

atie:masak sendiri lerrr..tapi BSB pun tak pandai..hehee

Kakyan:mee udang ok lerrr.. tapi mee sup x ok..

Rinna said...

Meriah ngan udang laa Mee Udang tuh dan murah plak tuh.. :)

aZuMaya said...

bsb kalau tak cukup udang dtg teratak bondaku,,, bnyk udang ehehheeheehhehe