Friday, November 18, 2011

sorry


Assalamualaikum..

dan salam rindu buat kengkawan di dunia blogger.

BSB minta maaf kerna tidak sempat nak memberitahu kengkawan yang BSB

tiada di dunia blogger buat seketika...

terima kasih kepada kengkawan yg sudi melawat Be Simpe Beb

nanti BSB balas balik lawatan kengkawan tue kkk!!!

BSB baru jer balik dari Team Bonding di Port Dickson

penat memang ler penat gilerrrr...tapi yg pasti memanggg syoookkkk

BSB g 3 hari 2 malam jer.. dari hari selasa hingga hari khamis.

Hari nie tak sempat nak upload gambor2 dan aksi2 nakal dari HP kapuk BSB tue..

so nantikan citer seterus nyer minggu depan !!!!!!

tungggguuuuu..........

9 comments:

Zefa NorAsmara said...

Melepas rindu di sini.. Oooo, patut la sunyi je, rupanya g TB.. selamat kembali.. :D

atIEsAyAnGkAmU said...

wahhh....bestnyer..

nnt story mory pengalaman ek...

cik puan pe'pel said...

salam BSB...oooo macam tu yer...tak sabo nk tgk picca nye.. bsb buat ape kat sne?

cik puan pe'pel said...

buat pe kat sane BSB? tak sabo nk tgk gambonyer...

Hanis Azla said...

selamat merehatkan diri di hujung minggu ini..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

zefa:g 3 hari 2 mlm jerr

atie:g blog kak sue, dia dah upload gambo..kak BSB tak sempat nak upload gambor lagi..

aina:saya g team bonding..nanti saya upload gambo kkk..

Yan said...

tunggu ni...

EL MARIACHI said...

steady fad...gua caya luu...

MulutPayau said...

tak sabar nak tengok gambar.....