Friday, November 19, 2010

MoKcIk kAyO

Salam kengkawan blogger dan pembaca blog BSB. Seronok ker bercuti kat kg? BSB masih melekat kat kg lagi. Malasnyer nak balik KL nak pergi kejo. BSB nie belum jadi kayo lagi, hai nuffnang pun tak ingin tempek ads kat blog mokcik nie...bila ler gamok nyer nuffnang nak tempek ads kat blog Mokcik nie...kalau ler mokcik kayo tak yah pergi kejo lagi, lepak kat rumah jer main2 dengan anak2. Pagi2 boleh hantar Qistina pergi sekolah tak perlu lagi hantar kat nursery. Tengahari ambil Qistina, petang bawa anak2 pergi playground..eemmm syok giler lerrr. Mokcik ada baca kat FB kawan lama Mokcik dapat jemputan hightea kat hotel 5* dgn Datuk Jimmy Choo, siap Datuk Jimmy Choo tanya dia pakai kasut saiz apa lagi? (Datuk nak beri kasut ler kat dia) Aduiii bertuah nyer badan. Mokcik nie jgn dikata nak dapat hightea dgn Datuk Jimmy Choo, butik kasut Jimmy Choo pun tak pernah masuk...tak ape lerr dah rezeki masing2 lebih kat situ, kurang kat sini betul tak? nampak nyer BSB nie dah mabuk daging korban nie, itu pasal ler melalut sikit...Apa2 pun BSB bersyukur sangat dgn apa yg telah tuhan berikan pada BSB, sihat tubuh badan, mempunyai anak2 sihat dan comel dan juga suami yg memahami. Duit tak ada ler berkepok2 sampai boleh buat mandi, kalau setakat nak pergi PD sebulan sekali boleh lerr.OKkkk mokcik nak beradu dulu harap2 Mokcik mimpi jadi kayooo, dalam mimpi pun jadi lerrrr.....ADIOSSSS

14 comments:

Budak Kuat Nanges said...

wah.sape yg untung sgt dpt kasut jimmy choo tu..jeles ok. branded stuffs yg sgt lah menjadi idaman ramai ok

sYafIkJacK said...

macam biasa je balik kampung , hehe

Yan said...

Banyak duit bukan jaminan hati bahagia BSB. Prinsip akak, tak perlu ASB sampai limit, kalau hati gundah gulana. sakit bertepek..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam BKN, tue ler kawan akak nie memang kayo giler lerrr,tapi akak tak.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam Syafik, akak nie kalau tak raya atau ada saudara sakit memang x balik kg ler, kalau balik mahu ratusan jugak lerr.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam kak Yan, ya ler akak, kalau duit byk hati sakit buat ape kan? tapi kalau duit x ada org tahu kalau hati sakit org tak tahu.

Ati Masrif said...

kalaulah kita kayo..uhhh byk plan dlm senarai menunggu..hehe

zarina said...

nanti adalah tu nuffnang bertempek :)

nieda said...

betul tu, bersyukur dgn apa yg ada kan..kalau kita fikir kita susah, ada org lain yg lebih susah dari kita

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam atie: kalau nak tulis memang byk nie sampai tak cukup kertas lerrr.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam zarina: tue ler pasai, bila ler gamok nyer tak sabar nak tengok iklan apa yg keluar nanti?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam nieda: betul ler nieda baik kita lihat ada org lagi susah dari kita kan?

sop said...

wah.. byk duit.. kayo pakcik.. huhuh

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam Sop: tq tinggalkan komen kat sini, dtg ler lagi.