Thursday, October 06, 2011

tension bebbbb

Assalamulaikum semua,

BSB dilanda tension yg tahap giler gaban nie...

pening kepala teman nak memikior nyerrr...

aduhhhhh....tak cukup tangan kaki pun nak buat keje nie...

BSB rehat seminit dua dulu kat dunia blogger nie kkkk...

kepada kengkawan Be Simpe Beb & silend reader BSB kita jumpa lagi minggu depan kkk..

insyaallah..jaga diri dan keluarga baik2 kkkk...taataa titiii tuuu..& adiosssss..

"

"

"

"
"

"

"

"

"

"

"


lebih kurengggg gini ler ruper BSB tengah tension nieee....

11 comments:

Hanis Azla said...

waduh2.. jgn tension2 sgt yer.. take care.. jumpa lagi nnt..

mama maman said...

byk keja ye.. sama le.. hhhuuu.. cam rasa nak demam dah nak hadap keja yg mengejut je nak cepat.. hhhee
take care dear & keep blogging..:)

Yan said...

kenapa ni cik sue oiii..sabar ye..

Myra Jay said...

Sabar ye kak, apa saya yang akak hadapi kini mudah-mudahan temui jalan penyelesaian ye..

Sabar bebanyak k :)

MulutPayau said...

ok..tenangkan fikiran tu dulu...lepas ni boleh berblog cam biasa...

Amiizaa2001 said...

hehheheh tension ka? gie minum teh tarik kejap:)

kasihredha said...

sabar ye

ummu muhammad said...

tensen sgt tuh nmpk kak basb..apepun semoga baik2 saje n kirim salam sayang n rindu kat CS..lame die mneypi.. ;)

kakyong said...

kakyong baru nak buat sesi jln2 jengah follower blog.. ;)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

hanis:tq

mama mamam:keje opis keje umah berlambak222

Kakyan:akak saya BSB lerrr bukan ciksue...huuhuuu

MJ:audit nak dtg, bibik pulak dah balik indon huuuhuu

MP:skg dah ok sikit!!

Amiiza:dpt pulak teh tarik mamak pehhh sedappp tuee

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kasihredha:tq dear...

ummu muhammad:tq dear, ciksue dah malas nak layan blog kata nyerr. dia layan fb jerrr

kakyong:tq akak, jemput ler dtg selalu.