Tuesday, October 18, 2011

CITER SIKIT !!!

Assalamualaikum....

apa kabar kengkawan semua,

BSB & family alhamdulillah sihat,

walaupun agak kelam kabut sikit,

almaklum ler skg nie BSB kena buat kerja rumah sendiri,

sebab nyer maid BSB dah balik Indon..huuuhuuu

Nak citer pasal gambar di atas nie...heeheee.

Ini gambar adik kesayangan BSB.

Nama nyer Nur Hidayat tapi kami panggil Eda jerrr.

Minggu lepas hari jadi dia yg ke 28.

HAPPY BELATED BIRTDAY...EDA

SEMOGA BERJAYA DALAM APA JUGA BIDANG YANG DICEBURI &

SENTIASA DIBERI KESIHATAN YANG BAIK HENDAK NYERRR...AMIN

So BSB buat kan cokfad untuk hadiah harijadi dia.

Mula2 BSB plan nak buatkan coklat huruf tapi disebabkan kotak tak ada nak masukkan coklat tue terpaksa ler buat cokfad jerrr..

Uolr tahu tak kat mana nak dapatkan kotak utk coklat oreo yang cantik dan murah!!!!

share ler dgn BSB nie yg baru nak belajar buat coklat.

ok jumpa lagi nanti...taataa tiittii tuuuttt...adioss.

9 comments:

Kakzakie said...

OK jug masuk kotak kek macam tu. Nampak dari luar cantik...Happy belated birthday to Eda..

Zefa NorAsmara said...

Cuba tgk kat kedai bahan bakery pandan kat seksyen 7. Rasanya ada jual, cuma tak tahu la murah ke tak. Satu lg kat 2 ply dekat dgn pasar jalan meru.. :D

MamaYatie said...

buat sendiri?kelas gitu..saya tak reti..hehee

MulutPayau said...

Akak pun masih kelam kabut lagi w/pun dah hmpir 2 bulan maid tak de..susahnya..semua krja kena buat sndiri...

p/s..happy belated brthdy utk Eda..

aZuMaya said...

salam bsb,,,wah semakin kreatif hang nie,,,nanti besday aku,,,buatkan utk aku jua yea

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakzakie:ok lerrr dr tak ada kan?

Zefa:tq...so much..

MamaYatie:senang jer yatie..cuba buat, memang leka bila membuat nyerr..

MP:tue le pasai...kadang2 tengok si adik menangis bila g nursery rasa nak berhenti keje jerr..

cikrin:boleh..no hal, nanti bila b'day inform aku ekkk

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakzakie:ok lerrr dr tak ada kan?

Zefa:tq...so much..

MamaYatie:senang jer yatie..cuba buat, memang leka bila membuat nyerr..

MP:tue le pasai...kadang2 tengok si adik menangis bila g nursery rasa nak berhenti keje jerr..

cikrin:boleh..no hal, nanti bila b'day inform aku ekkk

sahromnasrudin said...

BSB buat sendiri??? rajinnya BSB...mmg ebrbakat awk nie dlm kjer berseni cenggitu rupanya...bagus..teruskan ya..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

shahrom:tq..buat for suka2 jerrr..