Tuesday, October 11, 2011

dah datang balik daaa

Assalamualaikum....

BSB sudah kembali untuk mewarnai dunia blogger.

emmmm nak upload yg mana satu pun BSB tak tahu?

sejak cuti berehat beberapa hari nie banyak pulak sony cabuk nie dah shot pic...

ok lerrrr BSB citer pasal makan2 tempoh hari..

orang muda2 kata kalau tension ubat nyer makan?

tapi BSB pula kalau tension ubat nyer masak2...

BSB telah menjemput saudara-mara dan sepupu sepapat BSB

untuk makan2 di mahligai kayangan BSB.

Nak tahu apa BSB masak..jom p intai sama2...

Cer teka apa BSB masak?

heeheee nasi minyak simple beb,

lawan nyer ayam masak merah BSB, kari daging Beb dan jelatah stail Be Simple Beb.
Tak nak tanya sedap ker tak????

Uols tanya ler tetamu BSB nie....

heheehhhheee idok ler sedap sangat pun...

boleh ler..bak kata hubby kalau berniaga org datang beli sekali jer...

apa2 pun BSB rasa suka sangat bila nasi minyak yg BSB masak tue habisssss....

ok jumpa lagiii nanti..tattaaa titiii tuuu & ADIOSSS.

11 comments:

MamaYatie said...

kalo dah abis...sodap la tur!hehee

Kakzakie said...

Jangan perli katakan pada hubby BSB tu. Kalau tak sedap kenapa licin. Hm... jangan-jangan dia yg makan lebih tak hahaha....

Hanis Azla said...

yang best lepas penat masak, org makan habis kan.. rasa kepuasan di situ..

Zefa NorAsmara said...

Rajin BSB masak2.. kita kalau tension ajak family makan kat luar.. :D

Pia said...

"yer ker habis..itu sebab diorang lapar kot..hehehe..janganlah marah yang,akak melawak jer....apapun len kali nak buat makan2 jgn lupa ajak.."

ummu muhammad said...

heheh lawaklah suami akak ni..takkan sekali je dtg..masak tu boleh abes..mesti mengncam punye rase ;)

EL MARIACHI said...

fad ...kau aje yang tangkap katering kalau ada jamuan...asyik benda yang samaaa jeee...kita makan...

Tinta Emas said...

saya masih tak berani nak masak sendiri untuk dijamu kepada rakan-rakan...selalunya saya tempah aje...

Yan said...

kalau nak tau sedap ke idok, jemput lah akak nanti..hee

kasihredha said...

nak le rasa nasi minyak BSB..
bila nak panggil akak makan? hihi

atIEsAyAnGkAmU said...

assalam akak..


nasi minyak ke?
alahai...sodap eh...
makan ngan ayam masak merah..
gerenti mengancam jiwa...