Thursday, October 20, 2011

g mana tueee????

Assalammualaikum...sejuk nyerr petang nie. Kat luar tue hujan ler pulak.....nak masak apa malam nie utk diner ekkk???cer beri idea sikit????sambil layan tak tarik dgn biskut tawa nie elok bebenor ler kengkawan intai2 jap citer BSB & the geng weekend hari tue...

BSB & the gang g tengok pameran motor di section 13, shah alam aaaalaaa dekat pasar tani hari ahad tueee...utk kaki moto memang sesuai bebenor nengok pameran nie...kami nie idok ler peminat atau pemilik moto2 besar nie yg ada pun cuma skuter cabuk tue jer leee... Sebelum uorls layan moto2 yg berpuluh2 ribu nie...layan dulu awek cun lagi seksi nie dgn mak awek yg x berapa cun nie...dia org nie memang mempergunakan perempuan utk menarik perhatian peminat moto kat? peminat lelaki lerrr...tak patut..tak patut...


Okey kita layan dulu moto yg telah diup-gredkan nie...

agak2 ler passenger nak duduk kat mana ekkk???


BSB tak tahu ler kalau2 moto nie masuk bertanding utk pertanding moto hari itu?

yang pasti abang Qaiser terpegun giler tuee...
Yang nie BSB suka bangat....vispakan? kalau skg nie skuter lerrr...

Moto yang dipamirkan disini harga nyer boleh mencecah hingga 80k pun adooo jgn tak tahu..

Yang nie ok tak...hitam itu menawan.Sekali tengok macam skuter tapi ada 2 tayar ler pulak kat depan nyerrr...


Akak Tina & Abg Qaiser tengah beraksi bersebelahan moto kecik color kuning nie...

cute sangat moto niekan?Moto nie kaki BSB sampai ler kalau nak bawa...


Org nie mykid paling suka siapa lagi kalau bukan Mr. Clown, nasib baik budak2 tak ramai hari tue..jadi tak ler kena Q lama sangat nak ambil belon..


Akak tina dah dapat belon teddy bear..suka ler tueee...kat belakang tue abang & adik dapat belon pedang.

Sebelum kami nak balik kami terserempak dgn 1 team mat2 moto baru sampai kat pameren nie..rasa2 diaorg nie masuk acara apa entah lerr??tapi kat sini memang macam2 acara ada.

Memandangkan cuaca pun panas terik dan kami ambil keputusan utk pulang awal..

tak tahan teman menengok nyerrr...ketiak pun habis basah beb....


Sekian, terima kasih sudi menghabiskan n3 BSB nie...jumpa lagi nanti. tataa tiitii & adioss.

13 comments:

Yan said...

memang sesak jalan masa kitarang nak ke Bagan Datoh. penuhhh..

MulutPayau said...

wahhh..bestnya kalau dapat naik motor2 yg besar tu yer....

Ati Masrif said...

cantik2 motor tu kalau syahmi
tgk ni mesti teruja

mama maman said...

Wah..wah.. minat motor besar ye..:)

atIEsAyAnGkAmU said...

assalam kak..

aduyai..kemain seksanyorrr model tuh..
hehhee..bg penggemar moto bike..ni la time dorang meleleh air liur tgk moto2 tuh..hehe..

Zefa NorAsmara said...

Laa.. ingatkan yg sebelah kiri tu modelnya, rupanya yg seksi tu.. hikhik..

aZuMaya said...

SALAM BSB...SEKSA AKU AKU TGK MODEL PAKI TUBE TU ...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakYan:masa kami nak balik lagi byk group2 moto baru dtg..

MP:memang best...tapi duit yg x best. baik beli kete tak kena hujan & panas.hehhee

Ati:kat sini kete pun ada gak?

Mama mamam: dulu2 masa bujang hubby ada moto besar macam nie..skg dah jual..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Ati: tengok jer lerrr...nak beli x mampu...

Zefa:memang seksi giler...

Cikrin:aku rasa tak ada model melayu semua cina jerrr..

Myra Jay said...

Perghh memang cekci awek tu :)


Teringin gak nak p pameran2 cenggini, teringin nak pegang motor2 besaq :)

nieda said...

owh yg hari tu tak sempat nk pergi...sexy bebenor model tu. agakna lelaki tgk tak pejam2 ler..hehe

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MJ:moto2 nyer semua lebih besar dr BSB..hhehhe

Nieda:BSB tengok semua pakat ambil gambo dgn model seksi nie..

cik puan pepel said...

huiiisshhhhh..............gebus..