Friday, September 30, 2011

Dannnn akhir nyerrr...

Assalamualaikum semuaaaa....hari nie BSB nak citer pasal akak Tina. Minggu lepas akak telah menang peraduan mewarna di sekolah dia. BSB tak sangka yang akak boleh menang. Sebab dalam kelas dia ada ler seorg budak yg memang selalu nyer dia aje lerrrr yg akan menang. Budak nie mak nyer cina dan ayah nyer india.Betul ker org kata kalau anak kawin campur macam tue selalu nyer genius...betoiiii kerrrr!!!!

Akak tina tak henti2 bercerita yg dia menang mewarna...."mama akak tak percaya bila cikgu sebut nama akak pemenang nyer dan bila naik atas pentas kaki akak menggigil2, takut akak salah dengar" heheehhh BSB gelak jer lerrr...
Ini ler medal yang akak suka sangat tueee....abang Qaiser pulak kata nak pinjam kejap medal nie nak buat toy kapal terbang....hehehee.Sampai sini dulu coretan kali nie. Selamat berhujung minggu dan taataa tiitiii tuuutuu & ADIOSSS.

12 comments:

Zefa NorAsmara said...

Tahniah kakak Tina.. alhamdulillah, berbakat anak BSB.. :D

Kakzakie said...

Tahniah Tina!! Auntie tumpang gembira macam mama Tina juga. Jangan bagi abang Qaiser buat main simpan dlm almari ye...

kasihredha said...

tahniah tina

Amiizaa2001 said...

congrats laling.....auntie tumpang happy:):)

Hanis Azla said...

tahniah kak tina.. ada bakat seni rupanya yer... good for u..

Pia said...

wahhh tahniah la kat kakak tina...berbakat besar rupanya kakak tina dlm bidang seni ...ank2 kak pia pulak berbakat dlm menconteng dinding jer..hehehe.."

EL MARIACHI said...

tahniah atas kejayaan anak kau Fad...mana tumpahnye kuah kalau tak ke nasi juga...

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

tahniah utk akak tina....mesti seronok dierkan...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Zefa:terima kasih...idok ler berbakat sangat pun..

kakzakie:medal tue akak tina simpan kat tempat yg paling tinggi.dia kata senang org nak tengok.

kasihreda:tq

Amiiza:tq,akak tina marah BSB masukkan 2 kpg gambo jerr..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

hanis:bolehhhh lerrr...setakat mewarna tue boleh lerr..

Mie:ini first time dia menang pon selalu nyer dia kalah jeerrr

Lizz:tq..sampai skg dia dok cakap kat adik2 dia yg dia menang mewarna..hehhehee

MulutPayau said...

Tahniah Tina...berbakat rupanya..

ummu muhammad said...

sweetnyw kak tina mase di ckp tu 'kakai akak menggigil sebab takut salah dengar'..wak kakak tina mesti humble orgnyeee.. ;)