Friday, September 09, 2011

biskut raya loooo

Assalamualaikum.....kita jumpa lagi dalam bulan syawal. Minggu nie kita penuhi undangan open house lerrrr....ada kengkawan blogger buat open house. Tak nak jemput BSB ker????BSB idok ler nak membuat open house...almaklum ler faham2 jer lerrrr...kalau keje makan gaji macam BSB nie gitu ler jawab nyerrr...heheeehhhh. Jom BSB nak tayang biskut raya BSB. Jangan mare ekkk!!!!!tahun nie BSB tempah sikit jerrr pun...cuma 4 jenis biskut jer yang lain BSB beli dah siap dan buat sendiri pun adooo gakkkk...
Tahun nie BSB pakai bekas plastik jer senang tak pecah...


Uorlss suka tak ketupat pulut hitam...masa balik raya kat kedah hari tue first time BSB makan ketupat pulut hitam nie. sedapppp...tau...ok lah BSB nak p beraya jap...nanti kita jumpa lagi kkk. taataa tiitiii tuuutuu & ADIOS.

11 comments:

Amie said...

Assalam BSB,
jemput datang beraya ke rumah kami.... pintu sentiasa terbuka... he hehehhh

Myra Jay said...

Ketupat pulut hitam....
Pes time gak dengaq, nak cari la pasni :)

atIEsAyAnGkAmU said...

ketupat pulut hitam tu nampak menyelerakan la kak..
alahai...1st tyme nampak neh..

kasihredha said...

sedapnya ketupat pulut hitam tu

Princess Solehah said...

kak...sedapnya biskut raya :) nak sikit...hihi

MulutPayau said...

Bnyak jugak bskut raya BSB yer...guna bekas plastik @ t/ware lagi senangkan ....samalah tu...

Yan said...

akak tak pernah makan pun pulut warna tu.. sedap ye?

sahromnasrudin said...

ketupat pulut hitam?? tak pernah den rasa walau mertua org kedah huhuhhh

MamaYatie said...

BSB, tak pernah dengar la ketupat ni..makan apatah lagi..org perok punya style yer..

kita pun tak wat open house..tp kalo kawan2 nak dtg, dengan senang ati kita nak jemput..

Pia said...

"akak nak komen sikit pasal ketupat tu..thn ni akak pun pertama kali jumpa ketupat pulut hitam kat rumah ank menakan akak..mak dia yg buat,..tp lagi hitam dari yg kat gambar ko ni..hitam legam..hehhe...rasa yg putih lg sedap kan.."

razucute said...

salam bsb...hari ni br berkesempatan kesini...wah sedapnyer kuih raya...tambah ketupat pulut hitam tu...apepun slamat hari raya bsb...