Friday, September 02, 2011

Pagi Syawal

Assalammulaikum dan salam manis semanis biskut tart nenas...jumpa lagi di mood raya dikampung. BSB masih lagi beraya sakan di kampung. Udah tak larat nak makan lemang, ketupat dan biskut raya. Teringin nak makan laksa, mihun sup atau capati....tapi apa kan daya kedai makan semua tutup kerna masih bercuti raya lagiiiii.....macam BSB lerrrr...jom kita tengok gambo2 yg di ambil oleh Mak eda di pagi syawal...Gambar family BSB dipagi raya sebelum bertolak ke Kulim.
Mak Eda tengah melayan anak2 saudara nyerrr...duit raya... mak eda dah kasi ker belum????

OOOOoooo dah kasi...cer tengok berapa mak eda kasi kat adik Qaheer.

LLLLaaaaaaaaaa 5 hinggit jerrr...tapi tak pe tahun depan dpt ler 50 hinggit pula..Tq eda.

Lepas makan dan kira duit raya anak2 BSB kepenatan sampai tertidur...maklum ler malam tadi sibuk bakar mercun sampai licin mercun Pakcik Awa dikerjakan oleh akak tina dan hero2 BSB. Nasib baik raya setahun sekali kannn...ok sampai sini dulu. Next N3 BSB citer raya kat Lenggong pulak kkkk..jumpa lagi. Pandu kete baik2 bila balik ke rumah nanti...taataa tiitii tuuu...ADIOS.

8 comments:

Kunang-Kunang said...

Di Shah Alam ni kedai mamak sentiasa terbuka. Tapi rasanya harga 'ada sikit naik'.

Zefa NorAsmara said...

Selamat hari raya BSB.. :D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kunang2:mamak masa skg ler nak cover balik..yg bulan puasa tak ramai org.

Zefa:tq..utk zefa juga.

Hafriz Mohamad said...

Salam eidulfitri..

maaf lewat dtg beraya..
duit raya ade lg lebih lg x? hehe..

Hanis Azla said...

meriahnya raya.. anak2 paling seronok kan.. salam aidilfitri buat BSB sekeluarga..

MulutPayau said...

mood raya masih menebal....tak de semngat nak kerja....

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

HM:duit raya dah habis tapi biskut raya ada lerrr...

Hanis:terima kasih.

MP:hari nie 1 hari makan biskut raya.

Princess Solehah said...

tahun ni tema purple ye?