Friday, December 16, 2011

panas kooo

Assalamualaikum...

semua kengkawan...2 minggu lagi naik sekolah.

Addduuuhhhh BSB tak tahu nak g mana bawa anak2 bercuti..

nak ambil cuti g jauh sikit kat opis nie keje setambun ler pulakkkk...

poket pun nipis jerr nie ahhhh...

tunggu B**** pun tak masuk2 lagi.. ada ker idok tak tahu lerrr....

so BSB bawa jer ler anak2 g lepak kat Bagan Lalang, Sepang jer lerrr...

kali nie kami g bawa khemah.

Pukul 8 pagi dah sampai kat sana,

mykids apa lagi terus terjun laut, hubby pulak terus pacak khemah..


Ini ler khemah comel kami tuee...rasa nyer lain kali dtg sini nak buat BBQ ler pulak?


Mykids relex jap,setelah penat main air....sambil tunggu air pasang balik kul 4 ptg nanti.
Aktiviti main pasir memang tak boleh ditinggalkan..korek jgn tak korek..



Kat sini air pasang pagi sampai jam 11, petang pulak pukul 4 baru pasang balik.




Masa nie air tengah surut kooo....panas giler masa nie..


Air dah pasang balik...jom main air.






Penat nyer..... kita makan aiskrim dulu kkkkkk...





Sebelum balik kami diner dulu kat sini. Tapi kedai yg kami pilih nie idok ler eeemmm sedap sangat boleh lerrr....org kata kedai yg hujung sekali tue yg sedap kan?

tapi masa kami g sana org punya ler ramai kat kedai tue...

disbb kan kami tak boleh tunggu lama so makan jer ler kat kedai yg org tak ramai....

ok stop sini dulu citer BSB sehari di Bagan Lalang, Sepang...

sekian taataa tititiii tuutuuu & adios.

11 comments:

atIEsAyAnGkAmU said...

aloh2...cumilnyer khemah akak 1 family...
simple percutian tp tetap menghiburkan anak2...


p/s : seronok tgk anak2 tu main pasir....

Amiizaa2001 said...

bestnyaaa siap bercamping:):)

kedai makan yg paling kita suka, kedai yg sebelah jalan belok ke kanan. Yg itu nampak prihatin...compare yg lain tu hampeh.com...kureng sedap pon ya jugak:)

Rinna said...

Okey ler tuh BSB.. best jugak budak2 tuh dpt main air..kan..at least dia org enjoy..

Mmg panas kalau kat Bagan Lalang nie..

nieda said...

belum pernah sampai lagi bagan lalang... mcm best je tmpt ni

Yan said...

sentiasa berangan2 nak ke sini. tapi tak pernah sampai2..rasa macam jauhhh lah sangat.heee

Princess Solehah said...

wah...seronoknya kak dapat mandi manda main tepi pantai ni......

Zefa NorAsmara said...

Berhemah! Good idea.. kami tak pernah lg nak berkhemah2 bagai ni. Boleh le ibu ajak ayah nanti.. :D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

atie:hehee nak camping dlm hutan takut...

Amizza:tq nanti saya try..

Rinna:tapi kul 3.00 hujan sikit..

nieda:budak2 suka ler..tapi air nyer kureng sikit..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakYan:dekat jer dr F1 sepang 30minit jer dah sampai.

P.solehah:budak2 suka lerrr..

Zefa:nanti kita g sama2 khemah bolehhh..

sahromnasrudin said...

apasal bawal sweet sour dia mcm pelik je huhuhhhhh

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

sahrom:memang ponnng tak sedap...