Tuesday, January 17, 2012

pokok magic

Assalamualaikum...
dan salam manja dari BSB.
sebelum tue BSB nak ucapkan
Happy Chinese New Year kpd yg menyambut nyerr..
konggg si konggg si konggg si nieee...
ok jom BSB nak hapaq mai pasai pokok magic yg BSB baru beli nie ahhh..
Nama nyer pokok "geranium" ataupun nama kampung nyer
pokok Herba Penghalau nyamuk.
dah macam2 ubat nyamuk BSB pasang
tapi nyamuk suka sangat nak lepak kat rumah BSB.
hairan ler macamana nyamuk boleh naik rumah BSB yg atas kayangan nie...
agak nyer nyamuk nie g sekolah kot..
dia bawa jet g rumah BSB nie ahhh...
Sejak ada pokok herba nie nyamuk pun kureeenggg ler sikit.
kalau ada pun nyamuk sesak kottt...
so kengkawan tak perlu ler lagi nak pasang
ubat nyamuk yg berbau busuk tueee..
eeehhh lupa pulak pokok nie memang ada mengeluarkan bau yg boleh membuatkan nyamuk tak suka dgn bau nyerrr...
kita letak ler kat tempat yg ada nyamuk macam kat belakang rumah ker
kat tandas ker...memang nyamuk lari punyaa...
kalau berminat contact ler no nie:018-2618088 siap promote ko..
jumpa lagi taaataa tititii tuuu..adiosss...ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

16 comments:

EL MARIACHI said...

berminat le aku....aku contact ko nanti ye....

sahromnasrudin said...

bagus la pokok nie..menggunakan serampang dua mata untuk emnghalau nyamuk yg datang ke rumah kita kans..

marinahunny said...

Penah tgk pokok ni..daun dia ada bau kan..

Rinna said...

Waah dasat.. ada pokok halau nyamuk yer BSB.. pokok nie bau busuk ke wangi.. ?? Berapa hengget?

nieda said...

pernah dgr pokok ni.. ingat nk beli jugak letak kt depan pintu..byk sgt nyamuk, pantang buka pintu terkinja2 nk masuk rumah.hehe

atIEsAyAnGkAmU said...

wahhh menarik ni kak...
tk penah dgr lg pokok magik ni kak..

diana said...

berapa harganya??

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

mie:no hal punya..rumah ko pun byk nyamuk ker?

sahrom:betul boleh halau nyamuk dan boleh menyegarkan rumahkan..

Marina:betul ada bau sikit..

Rinna:bau nyer busuk ler sikit...hage nyer yg besar BSB nie RM15 jerr

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Neida:try ler beli...memang berkesan.

atie:skg atie dah dengar kan? memang magickan?

diana:yg besar macam BSB beli nie Rm15 tapi kawan BSB beli yg kecil Rm5 jerr..

Azian Elias said...

wahhh!! promo gila yee..boleh lah akak beli satu nanti..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakyan:saja jerrr...bukan nyer dpt apa2 pun..

Zefa NorAsmara said...

Wah!! bagusnya pokok ni.. selama ni tak pernah tau pun. sampailah baca n3 bsb ni..

MulutPayau said...

pernah tengok pokok ni kat CH...tapi tak pernah beli..

εïз mummyHaza εïз said...

waaaahhh mcm best la BSB... Haza nak, nak, nak

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

zefa:nanti boleh ler try hehhee

MP:pokok nie ada bau kureeenggg sikit

MummyHaza:kat rumah haza byk nyamuk ker?kalau nak try ler call no. tue..

CPP said...

ooo magik sungguh yer...