Wednesday, January 25, 2012

penat Oooo

Assalamualaikum...

lama juga kita tak jumpa kan?

BSB sibuk mengurus pertunangan adik kesayangan BSB, Cik Umi.

Alhamdullilah akhir nyer pada 23 Januari 2011 terikat ler tali pertunangan

diantara Umi & Khairul.

Memandangkan majlis tue diadakan diteratak kayangan BSB

apa lagi teramat laaaahhhh sibuk nyer BSB....

jom tengok apa yg sempat BSB snapkan... Kek pertunangan "umi" yg selamat kami potong selepas majlis pertunangan.
Ini ler orang nyerrr, yg tengah darah manis...Cik Umi.


Sebelah petang mak eda sibuk membuat persiapan majlis...

3 beradik tekun membuat apa yg patut dibuat pada petang sebelum majlis berlangsung..




Ini ler hasil nyerrr...pelamin angan ku sudah siap dipasang...

Hantaran merah dari pihak kami sebanyak 7 dulang dan

hantaran biru dari pihak lelaki sebanyak 5 dulang.Antara hantaran nyer... cokfad yg BSB buat khas untuk adik kesayangan BSB..ok tak?




Sebakul buah-buahan...semua hantaran nie BSB dgn Cik Umi yang membuat nyerrr..

kami beli barang2 nie di PKNS, Shah Alam jerrr...

dengan merujuk kpd tuan kedai tempat kami membeli barang utk hantaran nie...

ok ker?Sebenar nyer color tema nyer merah + gold.


Dalam pukul 12.15 pihak lelaki sampai seramai lebih kurang 14 orang.

Yang berkaca mata tue lerrr yg jadi ketua bercakap sebelah perempuan...

heheee my hubby daaa...

BSB jamu dulu kuih-muih lepas tue baru berbincang pasal majlis pernikahan.

tq Cik Ana...

Selesai berbincang baru acara sarung cincin, lepas tue kami angkat nasi pulak...

gambor juadah tak sempat pulak BSB nak mengambil nyer...

juadah tue BSB dgn Cik Umi yg sediakan...Bergambor dengan bakal ibu mertua nyerrr...


Nasib baik hari tue anak2 BSB tak meragam nak melekat pd BSB,

kalau tak jenuh ler nak buat keje....apa2 pun tq eda, dos & basri.


Tuan rumah pun nak bergambo gak kat pelamin angan ku menjadi....

Akhir sekali kami adik-beradik beraksi di pelamin yg disponser oleh Basri & Suzi...tq so much

kira nyer majlis pertunangan nie berjalan seperti yg dirancang dgn jaya nyerrr....

so kepada semua yg terlibat dalam majlis pertunangan Cik umi hari tue BSB mengucapkan ribuan terima kasih banyak2 dan semoga apa yg dirancang pada hari itu akan berjalan lancar. insyaallah.

Kepada Cik Umi & Khairul, BSB & family

mengucapkan selamat bertunang dan semoga impian menjadi
kenyataan...amin.

jumpa lagi...jaga diri & family baik2..tataa tititi tuutu & adiosss...

8 comments:

Zefa NorAsmara said...

Cantiknya pelamin tu BSB.. zaman sy bertunang dulu takde pelamin2.. bersimpuh atas lantai je.. hehe..

Hanis Azla said...

manis wajah bakal pengantin.. pelamin dan hantaran pun cantik.. kreatif betul..

nieda said...

buat kt rumah BSB yer. mesti best dan meriah.
Hantaran pun cantik

Azian Elias said...

Alhamdullilah..congratulation to the bakal.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

zefa:zaman saya pun tak ada gak.. kalau ada nak juga buat macam nie..

Hanis:tq so much...

nieda:yap buat kat rumah saya..tue yg sibuk tak terkata tueee...

KakYan:tq..

CPP said...

pelamin tu CPP minat sebab simple and cute.. cokfad pun hokey..leh courier ke jb tak? ahaks

sahromnasrudin said...

SEMOGA MAJLIS INI AKAN BERKEKALAN SEHINGGA KE MAJLIS PERKAHWINAN PULA NANTI

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

cpp:boleh beri ler add..

sahrom:tq