Thursday, May 08, 2014

nasi mandy

 Assalamualaikum,
Hari selasa baru2 nie BSB dan kengkawan opis
g terjah makan nasi arab kat Kampung Pandan, KL
Dekat jer pon dari opis BSB 10 minit je..
Makanan kat sini boleh tahan sedap juga dan 
harga sama aje dengan restauran nasi arab
yang pernah BSB terjah sebelum nie.
Tapi yang tak syokkknya hidangan kami lambat sampai 
hampir 30 minit.. tunggu...
baru ler...nampak ayam dan kambing kami sampai ke meja.
Perut dah lapar nie...jom kita serbu..
bismillah...
 Set chicken Mandy...RM20.00

 Set Lamb Kabsa for BSB...RM19.00
 OOopppp lupa nak hapaq maiiiii....kami makan kat restauran arab ni lerrr...
 Ini ler BFF BSB...dari kanan cheq,ciksu,BSB & eza.
Nama pun restaurant nasi arab..mesti ler berimej arab2 gitu..
Nasinya memang banyak sangat..sampai tak habis BSB makan.
Jangan risau kalau tak habis kita bungkus bawa balik.
jangan membazir tauuu..
Sekian, adiosss...

5 comments:

Rinna said...

Sedapnya BSB.. Lama tak makan nasi arab..nie.. :)

εïзmummyHazaεïз said...

alamak meleleh.. sedapnye sedapnye BSB

Myra Jay said...

Lepas ni kalau nak buat sendiri nasi arab kat rumah roger Myra ye.. ;)
Myra jual rempah ansi arab ni..hehee

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

rinna:sesekali ok le..kalau selalu mahu kering poket jadinya.

Haza:saya pun dah lama tak makan ns arab..hari tu kawan ajak terus terjah jee..nasib baik sedap..harga je yg kureng sedap..hehee

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Myra Jay:insyaallah kalau saya teringin nak buat sendiri saya pasti cari MJ..tq