Wednesday, May 08, 2013

KuEY TeOw GorEnG


 Assalamualaikum..
Hari Sabtu hari tue BSB balik Utara untuk menemani Hubby mengundi.
On The Way balik singgah jap kat Bandar Taiping.
Saja jer nak tengok kemeriahan org Taiping mengantung bendera parti.
Pusing2 Bandar Taiping terus teringat nak makan Kuew Teow goreng.
Apa lagi terus singgah jap kat Doli Restauran.

 Kami  order Kuey Teow Sup. Harga RM 5.00 yang specialnya ada seketul ayam goreng berempah.
 BSB order Kuey Teow Goreng Biasa, harga RM 5.00. Rasa boleh tahan ianya kering dan 
tak berapa pedas.

Mykids suka ler makan kat sini sebab supnya tak pedas..
kat sini juga ada Mee Rebus, Nasi Ayam dan lain-lain lagi. 
Terletak berhadapan Klinik Pergigian Taiping.
Owner Doli nie orang melayu. Doli di buka pada pukul 12.00 tgh hingga 11 mlm.
Kalau datang Bandar Taiping mari ler try Kuey Teow Goreng Doli.
Sekian, byeee..bye..

7 comments:

EL MARIACHI said...

sedapnyer...

Kakzakie said...

Masa hari mengundi tu kakak rasa banyak kedai makan penuh sebab ramai yg selepas mengundi masuk kedai makan kan..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

mie:kuew teow dia jenis kering..

kakzakie:betul masa kami masuk doli tak ramai org..tak sampai 10 minit jer dah penuh meja..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

bsb rindu...dah lama tak kesini....
kemain terliur nengok kuew teow tu sedapnyer....

Myra Jay said...

Perghhh boleh tahan jugak rege koaw teow goreng smpai RM5..
Tp kalu sedap berbaloi la kan :D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Lizz:kuew teow tue jenis kering..bsb kurenggg sikit yg kering suka yg berkuah..

MJ:hege memang mahalkan?rasa pula biasa2 jer..tapi anak2 suka kuew teow sup yg tak pedas.

MulutPayau said...

Kuew teow sup tu nak sedap sangat....
Kalau anak2 dah suka, mahal sikit pun tak pe kan...