Monday, April 15, 2013

saja suka2

 Assalammualaikum..
Weekend hari tue kami lepak kat MyDin Mall Subang Jaya.
Mykids joint Peraduan Mewarna.
Cuma Akak Tina & Abang Qaiser jer yg joint.
Adik Qaheer katanya malas nak color nie...
memandangkan pendaftaran free..
apa lagi joint..jgn tak joint...

 Kali nie Adik Qaheer nak lepak2 jer...

 Abang Qaiser dok tengah mewarna gambo P.Ramlee.
Abg Qaiser antara yg paling cepat siap mewarna.


 Akak Tina pulak sampai tak cukup masa...
 Hari tue juga ada pertandingan karoke lagu2 P.Ramlee & Saloma. Rosyam Nor jadi jurinya.
Akhirnya kul 2.30ptg keputusan kuar....
Akak Tina menang tempat Ke-3.
Dapat ler hamper Mydin dan beberapa hadiah sampingan yg lain iaitu,
mug,buku & tuala kecil...
apa2 pun tahniah akak...for abang qaiser cuba lagi..
byeee..byee...& adiosss.

9 comments:

Kakzakie said...

Tahniah Kak Tina. Auntie dapat rasa yg biasa tak cukup masa adalah mereka yg pandai mewarna...

diana said...

tahniah kakak..:)

εïзmummyHazaεïз said...

Wahhh tahniah kakak tina... Rajin BSB bwk anak2 join warna2 ni.. Haza selalu ketinggalan

mama maman aka yana said...

wah.. tahniah kakak.. mesti cantik lukisan kakak nih yer.. :)

Amanina Sofea said...

tahniah kak tina.. mesti bestkan :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kak zakie:betul..tak cukup masa sebab dok tengok org sebelah mewarna.

diana:tq

Haza:saya pun last minit joint..masa g beli barang ternampak contest nie..terus joint.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Yana:biasa2 jer.

Amanina:tq so much.

Myra Jay said...

Hari tu pun akak tina kan dapat no 2?

Tahniah ye kak Tina ;D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MJ:hari tu kat kolej komuniti dia dpt tempat ke2..