Friday, March 01, 2013

fun for all & all for fun








Assalamulaaikum..
"fun for all, all for fun"
slogan for Karnival Baik Punyerrrr"
berlangsung ahad lepas di Kolej Komuniti Shah Alam.
BSB & gang terjah sana dan mykids apa lagi joint sekaki.
tapiiiii...cuma akak Tina jer yang menang di tempat ke 2.
apa2 pong BSB tak kisah janji anak2 enjoy dan happy di sana.
byeee..bye..& adiosss..

10 comments:

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. kak tina menang.. memang pandai dia mewarna.. kemas dan cantik..

Kakzakie said...

Betullah BSB janji anak-anak enjoy itu dah cukup buat kita puas hati.

Myra Jay said...

Tahniah kakak Tina :)

Takpe next time boleh cuba lg ye :D

εïзmummyHazaεïз said...

bestnye BSB, haza tggai kat Shah Alam pun selalu terlepas karnival cenggini...

MulutPayau said...

tahniah kakak Tina....

Myra Jay said...

Singgah tengok lukisan kakak Tina

cik puan pe'pel aina said...

congrate kak tina...BSB rajin nyer kan bawak anak2 g tempat camni...CPP malas lak haih

Zefa NorAsmara said...

Tahniah Tina.. :D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Hanis:terima kasih hanis..qistina suka bebenor bila ramai ucap tahniah kat dia..hehee

kakzakie:BSB tunggu sampai habis acara..penat gak..

MJ:tq so much

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Mummyhaza:tak pe nanti kalau ada karnival macam ni BSB b'tahu.

MP:tq so much

Aina:ikutkan malas gak tapi budak2 enjoy bsb layan je lerr..

Zefa:tq so much