Monday, September 24, 2012

"M"???

Asssalamualaikum....
salam di pagi Isnin.
Agak lama juga BSB mendiamkan diri di dunia bloggingkan?
sbb nyer jari jemari BSB nie dah bertambah debab.
tak boleh nak menaip...key board pulak kecik sangat????
jawapan yg tak logikkkkaaannn....
jawapan nyer senang jer penyakit "M" udah datang daaaa
kalau penyakit "M" datang jawab nyer
BSB jadi ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz

8 comments:

Rinna said...

Biasa laa tuh BSB.. lebih kurang ler kita nie.. tapi.. ada masa2nya akan kelaut gak laa blog nie.. :)

Azian Elias said...

jangan M M.. ayuhhhh.. bangunnn..hee.. kita kasi meriah..

Kakzakie said...

Kalau asyik zzzz.... haha memanglah jari bertambah besar, jgn mintak en abang beli cincin baru pulak BSB.

Myra Jay said...

Hheheeee, mood M mai memang hmmm camtu la jawabnya :)
Sama la kita ;D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Rinna:u rajin selalu i tengok update blog.

kakyan:saya pun dah dpt penyakit "m" macam ciksue.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakzakie:best jugakan kalau dpt cincin baru..heehee

MJ:kena cari ubat utk penyakit M nie..

Zefa NorAsmara said...

Samalah kita BSB.. sejak dua menjak ni, asyik M je nak berblog. Tp mlm ni gigih juga menepis M tu, bw slow2.. :D

CPP said...

sameler aina sll banyak penyakit M dari R