Thursday, August 02, 2012

K-pop sangat ler tueee

Assalamualaikum
dan salam 13 Ramadhan 1433 H
apa khabar kengkawan?
Macamana dengan ibadah puasa kita?
harap2 semua nyer berjalan lancar.
Hari nie BSB nak share gambo Abang Qaiser joint annual concert
kat tadika nyer sebelum menyambut puasa hari tue..
Abg Qaiser masuk 2 acara tarian ala2 Kpop gituuu..
 Gaya K-pop dari abang Qaiser...baju nie siap ada bling2 tauuu..
 Aksi muka sememeh dari dua beradik
Gambo nie jer yang dpt BSB ambil...itu pun snap dr tempat duduk BSB.
nak snap dekat dah ramai bebenor parent yg ambil gambo...
Abg Qaiser barisan belakang no.4 dari kanan.
Concert nie dibuat di Dewan Majlis Bandaraya Petaling Jaya.
kalau tak salah hampir 3 bulan Qaiser tranning for concert nie..
BSB stop sini dulu kkkkk
jumpa lagi nanti...bye bye dan adiossss..

8 comments:

Azian Elias said...

wahhhh... kemain dia yee... k pop lagi.

EL MARIACHI said...

nobody nobody but yuuu......

Rinna said...

Waahh curlast laa konsert abg Qaiser.. baju plak smart gitu.. :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakYan:suka bebenor dia..

Mie:iyo lah tue..

Rinna:baju boleh buat baju raya lepas nie..hehee

Myra Jay said...

Wahhh buat concert tu :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MJ:concert akhir tahun

Zefa NorAsmara said...

Ni kalau ada videao lg best ni BSB. teringin juga aunty nak tgk abg qaiser menari.. :D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

zefa:video tak siap lagi,sekolah yg keluarkan.