Friday, May 11, 2012

SEDIH + TERHARU
Assalamualaikum...
kengkawan semua.
Hari nie hari yg sedih buat BSB sbb nyer salah seorg dari staff UMES,
BSB panggil Abg Din telah meninggal dunia mlm semalam pukul 12.30 mlm.
Rasa macam tak percaya jerrr baru semalam berlawak2 tetiba pagi nie dpt berita yg dia telah tiada...
al-fatiah.....
Hari ahah nie kita akan sambut hari ibukan?
BSB dah dapat hadiah tauuu...
sebuah lampu bunga
terima kasih kak Tina.
"akak seminggu tak beli kat kantin, akak simpan duit nak beli hadiah utk mama"
terharu nyer BSB dengar.. 
Pen pula hadiah dari adik Qaheer dan memo pad dari Abg Qaiser.
semua hadiah nie akak Tina yg tolong belikan. 
Siap berbalut dan ada kad lagi.. 
Sebelum tue BSB kena ikut peta hartakarun nie dulu utk cari hadiah mother day BSB..
Ini pula gambor ibu kesayangan BSB.
Puan Rokiah Musa.
Selamat hari Ibu...mak.
agak2 nyer apa yg BSB nak hadiahkan pada ibu BSB ekkk..
cer beri idea sikit...
BSB juga nak ucapkan SELAMAT HARI IBU
kepada semua ibu2 dan bakal ibu2 semua.
jumpa lagi..bye..byee..& adiossss..

12 comments:

Cik Sue said...

al- fatihah
Aku pun thg tunggu hadiah dari anak2 aku nie...Selamat hari Ibu untuk bonda Rokiah Musa, moga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dari NYa....

Azian Elias said...

ALFATIHAH..


ooo so sweet kak tina..

IdaShazana said...

dah dpt hadiah.....3 hari sblm mother's day

MulutPayau said...

Al-Fatihah...

Selamat hari Ibu utk BSB....

Kakzakie said...

Cantik lampu tu BSB... Mak pun cantik.. masih sihat dan moga diberi peluang utk terus memberi/menerima kasih sayangnya...

εïз mummyHaza εïз said...

al-Fatihah buat keluarga arwah...


BSB... selamat hari ibu ya buat BSB... :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

ciksue:tq ciksue....& insyaallah moga mak aku dpt menunaikan hj tahun nie.

KakYan:tq akak

ida:tak balik kuale ker?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MP:tq mp

kakzakie:tq, insyaallah tahun nie ibu saya akan menunaikan hj harap2 di kurniakan kesihatan yg baik.

Haza:tq haza..

Myra Jay said...

Innalillah, moga roh arwah dicucuri rahmat.. :)


Mesti akak happy kan dapat hadiah dari anak2 :)

EL MARIACHI said...

selamat hari ibu...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MJ:terkejut gak mana dia dpt duit beli hadiah...

mie:te mie

CPP said...

hehe boleh pulak siap ade pete nk carik hadiah tu ye..haha..bijak2