Tuesday, March 13, 2012

syamiller

Assalamualaikum...
Udah lama teman menyepikan dirikan?
Teman menyepi bukan apeee...
cumeee teman ade hobi baru....
hheeehhhhee skg nie hobi baru teman layan citer korea jer...
kalau 1 hari teman idok tengok citer korea mahu tingtong teman dibuat nyerrr..
teman tengah dating dgn Lee Min Ho nieee...
udah 2 X teman tengok citer City Hunter nie...
rasa nyer nak nengok lagi leeee....
tapi tak peeee ler teman tekan butang pulse dulu..
sbb teman nak citer pasal teman g supper kat ButcherSyamiller baru2 nie...

Kuetiew lakna for hubby...emmmm boleh tahan..
Beef Pizza for mykids...memang marveles pizza nie kira nyer kalah ler pizza hut tuee..
Decoration restoran nie ala2 koboi gitu...

Rasa nak pinjam jap lampu siling tue ahhh...
Restoran nie terletak di No.69 jalan USJ 21/11, subang jaya.
Kat sini terkenal dgn steak daging lembu atau kambing yg diambil terus dari ladang kat kati, kuala kangsar, kampung teman lerr.
bukan import dari negara luar kkkk..
memang halal punya....
ok jumpa lagi....taaattaatiiitiituuuu & adios.

9 comments:

Hanis Azla said...

pizza tu mmg nmpk mengancam..

Kakzakie said...

Lama mendiamkan diri balik je menjamu mata dgn makanan yg mengecurkan...:)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

wah ader hobi baru ek...saya dah lamer tak layan citer korea bukan aper sekali layan memang haa memang akan ketagih nak tengukkan...ummp sedapnyer kuewtiew lakna

atIEsAyAnGkAmU said...

sedapnyerrrr akak...
mee ladna tu nampak pekat je tuh..

mama maman aka yana said...

mmg lama tak nmpk update blog.. hehehe

MulutPayau said...

ohhhh...ada hobi rupanya...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Hanis:memang sedap pizza nie..

kakzakie:hehee sibuk layan citer korea sampai lupa nak bukak blog..

Lizz:betul ckap lizz..saya dah kena sambok dgn citer korea niee

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

atie:mee ladna tue tak ler sedap mana pun...biasa2 jer

yana:betul sibuk layan citer korea jerrr...

MP:jom ler joint layan citer korea best...

CPP said...

sedapnyerrr