Tuesday, December 16, 2014

Alhamdullilah dah selesai semuanya

 Assalamualaikum..
Good morning uorls..apa cer cuti sekolah nie..
share ler dgn BSB..
tengah mencari tempat nak g terjah?
ada idea tak kengkawan?
Mesti uorls tertanya2 kenapa ada pelamin..siapa pulak yg kawin..kuang..kaung..kuang????
 Pada 29 November 2014 telah berlangsung majlis doa selamat berkhatan anak-anak teruna BSB.
Cuma majlis yang kecil yang dihadiri sanak saudara, jiran sebelah menyebelah dan bff BSB.
 
 Ini lerrr orangnya yang di raikan...abang Qaiser dan Adik Qaheer
 Siap boleh bergurau senda lagi..nanti lepas nie idok ler boleh lagi nak bergurau macam nie tauu...
2 minggu cuti
 Esoknya baru bsb bawa g bersunat di klinik pusrawi PJ...seorang RM180 termasuk ubat-ubatan.
Tengok lerr muka adik relex je kan...nangis sikittttt jeeee...hehehe
 Abang Qaiser very-very cooooooooollllll...tak nangis langsung.
 Alhamdullilah dah selesai semuanya..jom balik kita berehat di rumah.
 Time off...2 weeks..no football no westling2...just main2 dlm rumah je kkkkkk
 Muka boringgggg...sabooooo..2 minggu je


BSB pilih cara clamp kerna lebih selamat, mudah di jaga...tapi memang lambat nak sembuh sepenuhnya...
Suntikan 2 x masa ni le adik menangis..seminggu datang balik ke klinik untuk membuka tudung clamp jee... 
adik menangis lagiiiii...sakit kata nya...aduzzzz....8-12 hari kemudian baru clamp tu tertanggal sendiri...
jenuh gak lerrrr nak tunggu tertanggal....BSB rasa laser lagi cepat sembuh kottt...
apa2 pon ini semua pengalaman buat adik & abang dan juga kita sebagai ibubapanya..
Shukur alhamdullilah semuanya sudah selesai..
Tahniah abang Qaiser dan adik Qaheer
sekian...jumpa lagi..

6 comments:

Kakzakie said...

Ngilunya kakak dengar kena dua kali sakit. Baik jgn pakai clamplah BSB. Kakak tak dpt bayangkan dah nak sembuh masa buka clamp sakit balik...

Apa pun dah jadi bujang dah anak teruna BSB ye hihi..

Azian Elias said...

salam dear..

lama tak singgah.. wahh.. dah jadi orang bujang ye...
memang betul.. clamp tu mmg lambat nak baik... nak ditanggalkan lagi menangis sakan.. terjerit2..huuu.. sib baik dah tak de lagi anak lelaki.

Zefa NorAsmara said...

Alhamdulillah, tahniah abang dan adik. Dua2 serentak, sekali jaga je. Bagus3x..

Hanis Azla said...

As-salam BSB..

Wah.. siapa berpelamin ya.. tentu meriah kendurinya.. Alhamdulillah.. dah selamat dah kedua2 anak teruna tu berkhatan.. Tahniah buat keduanya..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakzakie:saya pun ngilu kak..tapi dah alhamdullilah dah selamat pon

Kak yan:tu le pasai saya ingat cepat sembuh..ghuper2 nya ambik ko 2 minggu baru ok

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

zefa:terima kasih..senang buat dua2 sekali..

Hanis:terima kasih..kenduri doa selamat yg kecil je...