Monday, February 04, 2013

mandi manda



Assalamualaikum..
salam pagi di pagi hari isnin.
hari nie udah masuk bulan 2 di tahun 2013
cepat jer kan?
uorls pernah g mandi manda kat Templer Park tak?
baru2 nie BSB bawa anak2 mandi manda kat sana..
air sungai kat sini memang jernih dan cetek
amat ler sesuai sangat utk anak2 bsb yg masih kecil nie.
tapi satu je yg BSB kureeenggg suka kat sini...
sebabnya ada monkey yg memerhati kita..
kalau ada bawa makanan tue jaga2 le..kalau kita leka je
mesti monkey nie curi makanan kita.
check downnnn...& adiosss..

10 comments:

diana said...

TAKUT NYA,...
DIA TAK KACAU ORANG KE??

Hanis Azla said...

wah bestnya mandi manda.. rasanya last saya pergi templer park 20 tahun lepas kot.. he..he..

Hanis Azla said...

wah bestnya mandi manda.. rasanya last saya pergi templer park 20 tahun lepas kot.. he..he..

Rinna said...

Dah lama tak pergi Templek Park.. Nampak cantik gak tempatnya skrg nie yer..

Kakzakie said...

Anak-anak jumpa air biasalah BSB. Tapi betul kalau macam tu tak bolehlah tinggal makanan tak berjaga.

Azian Elias said...

paling tak suka klau ada monkey2 ni...ada history mada de palma k slgor..

Mimi Azirah said...

seronok diorg bermandi manda

εïзmummyHazaεïз said...

syok bawak anak2 mandi situ tapi klu time cuti sekolah clouded sgt2 kan... monkey2 kat situ memang nak curi jek barang kite kendong..

Myra Jay said...

Bahaya gak ada monyet, kang dibuatnya di luar kawalan..

Happy tengok anak2 akak bermandi manda :D

cik puan pe'pel aina said...

dah lame x bwk ank2 mandi