Monday, July 16, 2012

Sukaneka ler pulakkkk

Assalamualaikum,
First BSB minta maaf
sbb tak sempat nak upload gambo adik weeding hari tue..
so kita layan dulu citer akak Tina punya sukaneka
kat sekolah dia baru2 nie.
 Akak Tina bersama dengan kawan baik nyerrr..
 Tengah bersiap sedia untuk acara sukaneka...masa nie dah pukul 11.00 pagi. Panas terik koooo..
 Lepas acara lepak jap sebelum balik...
 First acara untuk pra sekolah.
 Akak Tina tengah beraksi tueee...
At last team akak Tina dapat no. 3 jerrr...jadi ler akak.
Tahun depan akak dah masuk tahun 4 so tak ada ler lagi sukaneka macam nie...
agak2 akak Tina boleh ker masuk acara 50 meter lari ekkkk...
apa2 pun kita tunggu tahun depannnnnnn.....
sekian & adiosss..

7 comments:

Rinna said...

Suka tgk sukaneka sekolah .. sebabnya macam aksi yg menarik dari budak2 nie..kelakar pun ada.. :)

atIEsAyAnGkAmU said...

cuternyer tgk anak2 kecil neh bersukaneka..

Zefa NorAsmara said...

Musim sukan sekarang ni kan.. Alhamd, sekolah yusuf dan maryam dah selesai. Tinggal nak pulihkan kegelapan je skrg. Haha.. Terbako dek panas mentari..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Rinna:memang kelakar, tambah bila pra sek yg ambil bahagian.

atie:kecil2 cili padi tue...

Zefa:zaman sek. memang gelap ler jawab nyerr..

Hanis Azla said...

klu sukaneka mmg lagi fun kita nak tgk kan.. mcm aksi yg menghiburkan kita dapat tgk.. comel aje telatah dan aksi anak2..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Hanis:BSB paling suka tengok aksi budak2 pra sek...

CPP said...

INGAT LAK MASE KECIK2 DULU BERSUKANEKA...hehehe...BSB mengimbau kenangan CPP dulu2 lar....sonoknyer jd budak2....nk jadik bebudak semule boleh x? huaaa