Monday, April 02, 2012

WAFFLE

Assalammulaikum...

Mood mengupload gambor datang balikkkk...

Jom kita p breakfast kat A&W.

P pekena waffle with butter and honey

pppeeeehhhh dah jadi cam mat saleh ler pulakkk..

waffle with aiskrim nampak sedap kan..tapi kena makan cepat2 walau tak kembang ler waffle nie ahhh..emm sedap nyerr. mai ler makan...

BSB order yg nie jerrr..waffle with butter and honey. Makan panas2 pasti syokkk gilerrr..
Pekena pulak rootbeer float nie ahhh...

Aksi adik qaheer tengah menyedut rootbeer float...sedap bebenor ler tue..


sebelum balik layan jap kat sini...

ok stop dulu..bye2 & adiosss..

19 comments:

Kakzakie said...

Anak-anak kakak pun suka waffle tu. Kalau ada mesin sendiri boleh buat kat rumah ye....

diana said...

dah lama tak pekena..
sedasp nya rootbeer..
lepas pantang nanti kena pi ni..
heheh

Rinna said...

Kalau pergi A&W mesti suka order rootbeer float..:)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kakzakie:kalau ada mesin waffle tak perlu g A&W lagikan..

diana:sori i buat u terliur jer..sabar k nanti habis pantang boleh g A&W.

Rinna:Rootbeear float nie gelas jer yg tebal. air nyer sikit jerr punnn.

Ummu Muhammad said...

kat sini lame dh takde a n w dah kak BSB tapi rase air tu masih terngiang-ingiang kat tekak..sedap kan ;)

p/s: lame tak dgr cite 3 geng tu..kak tina n d company ;)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

saya kalo ke sini mesti makan onion ring & rootbeer itu memang wajib hehe

Princess Solehah said...

waffle mmg sedap kan kak? saya selalu tambah coklat + jem strawberry hehehe..tapi x pernah makan di A&W lagi setakat ni....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

RB float mmg febret dr dulu lg,
skrg ni jatuh chenta ngan coneydog die plak.. heheh

Hanis Azla said...

aduhai.. dah lamanya tak makan waffle tu.. tgk entry ni terus rasa teringin..

EL MARIACHI said...

aku waffle tak gemor tapi Rut Bir Float memang suka beno...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

ummu muhammad:kak tina & gang sihat2 jerrr..

mummycute:minum rootbeer memang tak puaskan?

P.Solehah:cer try makan kat A&W mesti sedap tauu..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Leily:A&W nie rasa nyer mahal sikit kan kalau nak dibandingkan dgn fastfood yg lain?

Hanis:makan panas2 yg sedap tue.

Mie:ko try dulu wafle panas2 makan dgn honey+butter sedap tauu..cer try cer try..

MulutPayau said...

dah lama tak ke A&W...sedap nmpak wafle tu....kena cuba jugak ni....

aZuMaya said...

salam BSB hampir 2 tahun aku tak jejaki A&W...HUHUHUHUHU susah nk cari..umah aku tak der outlet dia

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MP:makan panas2 lagi sedap..

cikrin:kat Kl kan byk A&W..

Zefa NorAsmara said...

Lama dah tak g A&W.. ni A&W mana ni BSB? Sejak yg kat Federal Highway tu bukak, belum pernah lagi singgah situ..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

ZEFA:nie A&W kat 3K subang jaya.

CPP said...

wahh sedapnye wafer tu....x pernak plak cpp mkkn wafer kt a&w

Myra Jay said...

Sedap tengok wafle tu, menggoda jiwa tul :)