Tuesday, July 06, 2010

Putera Mama dah Besar.

Qaiser Azman genap 4 tahun pada 1st Julai baru2 nie. Kami x buat birthday party pun utk dia, sebab tahun lepas kami dah sambut. So lepas balik kerja aku singgah Kedai Kek King beli kek coklat utk putera ku yg sulung nie. Dia memang suka sangat makan kek coklat..
SELAMAT HARI JADI YG KE 4 QAISER AZMAN....


Tengok 2 Birthday boy nak potong kek atas riba ayah....amboi manja nyerrr...

Kakak pun nak kek coklat juga...cepat ler ayah potong kek nieeee...

Aksi Qaiser makan kek...emmmm sedap nyerrr...nak tambah lagiiiii...tengok 2 bisul kat dahi abang pun nampak...malu nyerrr...

Qaheer pulak dia x berapa suka makan kek.....so esok nyer aku masak laksa pulak...

Foyoooo...licin adik makan laksa.....aku saja jer x buat pedas utk anak2 makan.
Jeng...jenggg..jengggg nie ler laksa yg aku masak...
Belum cuba belum tahu...jemput makan semua...
Baca Bissmillah..... dulu jgn lupeeee...
emmmmm...hubby aku kata boleh lerrr....kalau berniaga org dtg sekali jer beli...
Tapi aku kata sedapppppppp....burh.....kenyang nyerrrrr...

Aku nak tanya kau org...macamana nak buat kuah laksa lebih sedap...apa ramuan nyerr selain dari ikan kembong, ikan sardin dlm tin, bawang, cili kering, daun kesom, bunga kantan, asam keping & garam (pak aji pun ada) laksa aku x sesedap kat kedai laksa jln 222, PJ. Kau org ada ramuan lain ker selain dari ramuan di atas kalau x kisah kongsi ler dgn aku...
Terima Kasih.........ADIOSSSS..

5 comments:

madek said...

beb besor dah anak2 hg yer..

threeQ said...

iya lerrrr hari2 makan nasi...

che'Burn@che'Qis said...

wah..laksa tuh! best woo..len kali forward2 la laksa tuh..hehe

erk, si abg tuh kene bisol?? aiseh, kesian nyer..

threeQ said...

che burn@qis boleh..lain kali aku forward kan k..

MamaYatie said...

saya kalo buat laksa suka blend sekali bunga kantan(bhgn lembut shj)sekali ngan bawang & cili boo..kasi kaw sket..hehe