Wednesday, November 21, 2012

jom g jepang

Assalamualaikum..
Jom jalan2 cari makan..
apa kata pekena sushi king makanan jepun yang halal.
makan kat sini kalau tak order udon mee memang tak sah punya..
BSB memang gemor makan me udon kat sini..
sedap tauuuu..
(sori gambo udon mee tak sempat nak snap udah habis di baham dik BSB..hhehehe)
 


Tengok ler meja kami yang berselerak dgn makanan..
sekarang sushi king dah banyak menu2 tambahan tak macam 5 tahun lepas yang
menu nyer cuma 3 helai jer...
kira nyer banyak ler pilihan kita nak order..
ok stop sini dulu..selamat menjamu selera..
adiossss and bye..bye

4 comments:

MulutPayau said...

selamat mnjamu selera di Jepun...

Myra Jay said...

MJ walau 1 group dengan Sushi King, tapi boleh kira je berapa kali p makan ;)

Sbb tak berapa layan :D

Rinna said...

Saya tak reti sgt..makan makanan jepun nie.. tapi tgk cam sedap laa plak.. :)

CPP said...

aina minat makanan jepun...tp anak2 n incik papa x suke...so mmg x ngyinggah la sushi king