Tuesday, October 02, 2012

wait & see

Assalamualaikum..
BSB nak tanya uols ada binatang kesayangan tak masa kecik2 dulu.
BSB setakat bela ayam, itik tue adooo lerrr...
tapi bila dah duduk kat kayangan nie idok ler dpt membela ayam itik lagi.
setakat bela semut, nyamok tue banyak lerrr..heheee
weekend hari tue akak Tina nak bela kura-kura pulak.
so habby g ler beli kura-kura.
kan main seronok ler akak Tina bila dpt kura-kura comel tue..
kalau bela ikan boleh gak bila besar BSB tangkap goreng.
ini  kura-kura..
tak tahu ler berapa lama kura-kura nie dpt bertahan dgn akak Tina
so just wait and see...

ooppp!!!!
lupa pulak sambungan last N3...
Weekend hari tue BSB masak nasi goreng special ko...
udah malas gini ler jadi nyer..
simple & easy beb..
jumpa lagi..
adiosss...
 
 

8 comments:

EL MARIACHI said...

hahahaha...aku ingat kura kura tu kau8 buat nasi goreng...

Mariambebakar said...

Salam BSB,
Mummy sedang mencari persamaan antara kura2 dan nasi goreng..Hahahaha,
Nasi goreng tu nampak sangat yummy,
Mummy tak suka reptilia,.Erk, basah!

atIEsAyAnGkAmU said...

meriah atie tgk nasi goreng tu...seafood sedap tuh!!

moga kura-kura tu bertahan dan membesor bagai juara..heheh...

MulutPayau said...

harap2 kura2 tu dapat bertahan lama dgn kak Tina..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

mie:hhehee aku idok ler zalim bebenor..

mummy:heehee saya pun tak faham apa kaitan nyer..hehehee

atie:harap2 kura2 tue dpt hidup lama ler...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MP:saya pun harap gitu gak..inyaallah

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

kak tina jaga elok2 k.. si kura2 tu...

CPP said...

aduiii sedapnyer