Wednesday, June 13, 2012

UDAH HABIS DAAAAA

Assalamualaikum,
hati teman udoh senang sikit,
sbb nyer Temasya sukan antara jabatan sudah melabuhkan tirai.
tapi yang sedih nyer opis teman tidak dpt mengekalkan kejuaraan kali nie.
taaapppiiii tak kisah puuunnn...janji enjoyyyyy!!!!!
lepas nie boleh ler teman gantung kasut sukan nie ahhh...
jom layan gambor2 yg sempat opismate teman ambil hari tue..tq Dila
hp teman udah rosak tak dpt ler nak bagi kome tengok gambo nyer...
 Walaupun kalah gambor tetap ambil bebbb...
 Gaya bebas dari atlet2 UMES.
 Team baju hijau nie lerrr yg dpt no. 1 bebbb....
 Teman dgn megah nyer naik atas pentas utk ambil piala for nettball...jgn mareee...
 senyum tetap senyum beb...walaupun teman kalah dlm acara 200 meter wanita open..heheee
 Teman yg berbaju putih tueee ahhhh...udah macam ayam patah kaki lari nyerrr...
 Pertandingan karaoke pun adooo gakkk...Tahniah for Puan Mas dari UKSB, Nazli & Amm.
Kat parking kete ada jualan dan boots2....macam2 ado ler kat sini hari tueee...
ok sampai sini dulu N3 ringkas dari BSB
"SUKAN UNTUK SEMUA"
jgn lupa tue ekkkk...
byyeeebyeee....& adiosss

15 comments:

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh naik pentas BSB :)

nieda said...

yang penting enjoy...menang kalah belakang citer

Hanis Azla said...

wah.. bagusnya masih aktif bersukan.. sy masa zaman sekolah pun tak aktif bersukan.. he..he..

atIEsAyAnGkAmU said...

wahh...seronoknyer...
tkde pengalah kak...sumer pemenang neh...hik3!!

Ummu Muhammad said...

alahai cantiknye BSB ni..makin kurus ke?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

haza:kami dah 2 x berturut2 menang netball.

nieda:walaupun kalah tapi BSB puas kerna dpt menyumbangkan 1 emas & 1 perak for company.

Hanis:saya suka bersukan tapi kalau berkarya kureng sikit minat nyer...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

atie:udah tak larat nak berlari lagi dahhh...next sukan bersara ler nampak nyerr..

Ummu Muhammad:turun sekilo jer pun..lepas bersukan lagi berselera makan.

MulutPayau said...

kalah menang adat brtnding..yg penting happi kan....

Kakzakie said...

Betul walau kalah tetap bangga sebab dapat turutserta. Hebatlah BSB boleh lari 200mtr lagi. Kena laju tu...

Myra Jay said...

Rajin BSB bersukan... Baik untuk kesihatan tu :)

CheNamNam said...

Wahhhh kagum cnn bila BSB cakap masuk lari 200m..

cnn neh jgn katerkan nak masuk der dengar lari 100m jerk pon dah rase berpinor mater..ater teman dasor pongong melekat kat bangku gitulah..

kalah menang bukan isu bila dah tuo2 neh , yang penting semangat bersukan tuh kannn...memang best gitu..!!!

eh cnn tak cakap BSB tuo tauuu..:P
wakakaka larikkkkk...*larik siap2 sblm kena halau..*

Cik Sue said...

mana n3 baru daaahhh.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

MP:kalah dah pasti menang yg lum pasti.

kakzakie:laju idok ler tapi stamina tue kureng sikit...

MJ:2 tahun sekali jerr..tapi lepas nie BSB gantung kasut daaa..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

CNN:tq sudi singgah kat sini..BSB nie dah boleh masuk veteran ponggg..opis teman yg muda2 semua tak nak berlari,terpaksa ler teman yg veteran nie yg berlari..

ciksue:tunggu hp baru daaa...

CPP said...

bestnyer ade sukan bagai..patutla BSB slim world jep....CPP ni hah bilenyer nk slim x tau lar..haha