Monday, August 18, 2014

1 hari 1 malam punya citer

 Assalamualaikum...
Masih sibuk memenuhi undangan open house ker???
Minggu lepas BSB sibuk memenuhi undangan perkahwinan.
Sebelah malam hadiri perkahwinan anak bos BSB di Cheras, K.L
First time BSB & the gang menghadiri majlis perkahwinan yang gembak giler nie.
Bos BSB nie keturunan Pakistan...Jom layannnn
 Pengantin perempuan tue lerrr anak bos BSB...Cantik kannnn.. 
macam pelakon citer hindi. Penuh dengan lip lap lip lap
 Ko hadoooo...siap rapper pakistan kooo....dangdut pun adooo tapi versi Hindi
 Sebelah petang BSB menghadiri concert tadika adik Qaheer...di MBPJ.
comel anak2 kecil menari dengan baju berwarna warni..sori gambo tak sempat ambil..
 Akak dgn abang pun nak beraksi di atas pentas juga..udah2 ler tue..
dulu akak dgn abang pon pernah menari di atas pentas nie..
 Aksi gedikkkk..dari 3 Q
 Adik Qaheer masuk menari...tengok ler baju nya...tema aladdin..muka siap kena make-up pulakk..
 Di sebelah pagi kami menghadiri majlis perkahwinan sepupu hubby di Masjid Tuanku Jemaah di Bukit Jelutong, Shah Alam.Masjid nie memang luas dan mempunyai dewan dan ruang untuk majlis2.
 Di sebelah dewan ada taman2 kecil seperti nie.
 Pelamin angan ku musnah...ooohhh tidakkkk..
dewan nie idok ler besar mana pon..boleh ler muat untuk 500 orang.
 Kedua2 mempelai tengah makan beradap..pengantin perempuan tu lee..sepupu hubby.
Sekitar dewan majlis...
Tetamu tengah menjamu selera.
Selamat pengantin baru Aisyah & Fadil semoga kekal ke anak cucu.
Sekian..
Adiosss..bye..bye..bye

5 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Dihujung minggu ni apa lagi BSB .. memenuhi undangan perkahwinan dan open house jer lah kan..
Selamat pengantin baru buat mereka semua :)

Rinna said...

Wahh seronoknyaa.. aktiviti penuh yer.. meriah nengoknya..

AMIIZAA said...

meriahhnyaaa:)

εïзmummyHazaεïз said...

Cantiknye pengantin...

mama maman aka yana said...

mmg cantik pengantin perem tuh.. cam artis eks