Wednesday, September 25, 2013

menjala jom

Assalammualaikum...
salam 50% ceria dari BSB yang keudara direct dari Sg. Besi, Kuala Lumpur.
Pejam pelik pejam pelik udah sebulan lebih BSB bekerja di bangunan baru nie.
Suka tak suka terpaksa ler di lalui juga demi mencari rezeki yang halal.
Buat teman2 yang tinggal di sekitar opis ni..
tentulah gembira dekat dgn rumah  tak perlu merempuh jam dan 
paling utama budget bulanan pun kureeenggg leeee..
eeemmmmm...tarik nafas japppp... 
ooookkkk no sedih2 jom intai apa menu BSB pagi nie..
checkkidauuu..

 Sepinggan roti jala dan semangkuk kari ayam..buat sendiri kkkk..tak mahu beli2..



Aksi akak tina yang tengah menjala...
BSB cuma buatkan bancuhannya..
akak tina memang suka buat benda2 macam nie
"akak nie bukan main masak2 kkk"
sekian...adiosss & bye..

8 comments:

EL MARIACHI said...

rajinnya anak kau....haha..

Kakzakie said...

Oklah tu... bagi akak yg buat ibu boleh buat kerja lain..

Rinna said...

Rajin anak tolong ibunya masak yer..

NEKCIK said...

aasalam BSB...waa dah ada bakat menjala akak ye..boleh nekcik tumpang makn kan

Myra Jay said...

Pandai akak tina menjala..

lega la akak ada anak dara suka membantu :D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

mie:rajin berwaktu..

kakzakie:tak juga..kena monitar juga.

Rinna:rajin berwaktu,,

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

nekcik:baru nak belajar..

MJ:sesekali jer..kalau mood rajin dtg.

Mawaddah e-store said...

roti jala? lamanya tak makan...seronok tengok anak kak menjala. Tak sabar nak tunggu anak dara kami menjala nanti hihi...

* ingin dapatkan Coklat IQ yang mengandungi 8 makanan sunnah di dalamnya? Jom singgah sini sebentar :
http://mawaddahestore.blogspot.com/2013/10/coklat-iq-mencerdaskan-minda.html