Friday, August 16, 2013

ajaib sungguh

 Assalammualaikum..
dan salam di bulan syawal.
Banyak dapat undangan open house weekend nie?
BSB ada ler 2 rumah itu pun jiran2 dekat jerrr
BSB nak citer pasal kuali ajaib...memang ajaib betui sebab boleh membakar biskut raya.
Memandangkan akak Tina teringin sangat nak buat biskut raya,
BSB pun try ler buat....pakai kuali ajaib nie.
Memang cepat, mudah dan menjimatkan letrik.
so kepada kengkawan yg tak ada ovan boleh ler try pakai kuali ajaib.

 



Akak Tina tengah menyapu telur di atas biskut bintang.
Satu jer yang BSB nak beritahu kalau bakar biskut jangan lama sangat..
dalam 2 minit aje biskut dah garing.
Sekian,
salam manis dari BSB..adiossss

7 comments:

Rinna said...

Menarik tuh BSB.. dah beli kuali ajaib tapi tak cuba plak bakar kuih dlm tuh..

mama maman aka yana said...

yer ke.. boleh try nih.. :)

Myra Jay said...

Bestnyer akak ada anak dara yang rajin menolong ;)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

rinna:nti bole ler cuba.

yana:try le tapi ia cepat panas tau

MJ:sesekali rajin ler menolong.

zarina said...

Memang ajaib, senang jugak ni kalau orang takde oven, leh buat macam-macam. Selamat hari raya

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

zarina:memang ajaib tak yah beli oven.

Zefa NorAsmara said...

Haritu pun kita buat kuih raya guna kuali ajaib. Tp kita buat yg senang je.. Cornflakes madu je.. hehe..