Wednesday, April 07, 2010

BAGAN LALANG, SEPANG

Baru2 nie kami sekeluarga pegi bersantai kat Bagan Lalang, Sepang. 45 minit jer dari rumah aku. Tapi kalau dari Formula 1 Circuit, sepang cuma 30 minit dah sampai. Kami bertolak dr shah alam pukul 3 ptg, sampai jam 3.45 ptg. Masa sampai hujan baru jer berhenti. Nasib baik ler hujan dah berhenti kalau x dah tentu anak2 aku nangis x dpt main pasir. Apa lagi layan...lerrrr

Yang nampak macam chalet terapung 2, adalah Sepang Gold Coast. Tak siap lagi tengah bina. Nanti boler ler umes buat family day kat situ...

Qaheer sedang bermain digigi air. Nak berenang x boler, kau celup2 jer ler kaki 2 Qaheer...




Kat Bagan Lalang nie kalau nak berenang kena ler jalan jauh sikit...air nyer nun jauh di sana.......di sana.. Anak2 aku suka main pasir jer kalau dtg pantai.

Tengok ler aksi Qaheer yg terlalu dahaya, sampai x sempat aku nak tuang air dlm cawan.



Sebelum balik ke Shah Alam, kita org makan dulu kat restoran....(x ingat nama) sori. Kat tepi pantai nie memang banyak gerai dan restoran makanan laut...pilih jer yg mana nak. Harga sama jer. Tapi kat hujung pantai nie ada satu restoran yg aku rasa paling best sikit ler kalau nak dibandingkan dgn yg di depan pantai.
Adiosssss...

No comments: